"Învăţăturile" prezentate de IPS Teodosie pe contul de TikTok: "Acum se dau la iveală nişte interese"
Arhiepiscopul Tomisului vrea să fie influencer şi pe TikTok. După o serie de gesturi controversate care au devenit virale, IPS Teodosie le vorbeşte acum tinerilor pe limba lor şi pe canalul lor de socializare. Clipurile au strâns rapid zeci de mii de aprecieri. Mai marii Bisericii nu sunt printre fani: Patriarhia spune că foloseşte social-media pentru a oferi ştiri oficiale, nu pentru a împărţi binecuvântări online.
De Redactia Observator la 03.11.2022, 19:46Pe contul de TikTok al Arhiepiscopiei Tomisului nu e loc de durere, întristare sau suspin. Influencer este chiar IPS Teodosie.
Arhiepiscopia Tomisului pe TikTok: Să nu se mai sperie oamenilor de tot felul de zvonuri care vin, că nu vor avea căldură, nu vor avea lumină, nu vor avea mâncare, că vine războiul. Dacă trăiţi cu această teroare, deja sunteţi nefericiţi. Dumnezeu este bucurie şi fericire şi cu El biruieşti toată nepuţinţa.
Arhipiscopul Tomisului atacă temele zilei într-o abordare proprie.
Arhiepiscopia Tomisului pe TikTok: Acum se dau la iveală nişte interese. Nu înţelegem. Au dispărut sursele de curent, de căldură? Nu au dispărut! De aceea vă rog să vă rugaţi.
- Arhiepiscopia Tomisului şi-a făcut cont de TikTok. IPS Teodosie prezintă învăţături creştine
- ÎPS Teodosie acuză autoritățile de "minciună" și așteaptă banii de la asigurare după incendiul de la...
- Filmul incendiului uriaş care a distrus acoperişul Arhiepiscopiei Tomisului. Gestul iresponsabil făcut de ÎPS...
Strategia de marketing a Arhiepiscopiei
Arhiepiscopia şi-a făcut şi o strategie de marketing pentru un public ţintă: tinerii. Iar în clipuri vor apărea și alți preoți și teologi.
IPS Teodosie: Sunt bucuros să fiu alături de tineri pe TikTok. Pentru că tinerii au cea mai mare nevoie de Biserică, de păstori, de îndrumători.
Reprezentanţii Patriarhiei nu par prea încântaţi de iniţiativă.
"Patriarhia, prin Agenția sa de știri Basilica, e prezentă pe social-media pentru a oferi știri oficiale, nu pentru a împarți binecuvântări online. Social-media trebuie folosite de Biserică în mod sobru și adecvat", a transmis Patriarhia Română.
Tehnologia în Casa Domnului
Nu e prima dată când IPS Teodosie aduce tehnologia în Casa Domnului. De anul trecut, enoriaşii pot face donaţii sau pot trimite pomelnice online .
Experţii în noile tehnologii cred însă că înaltul prelat ar trebui să şi adapteze discursul.
Cristian China Birta, expert social media marketing: Pe TikTok, românul intră să se râdă. Aşa că, în momentul ăsta, Arhiepiscopia Tomisului trebuie să răspundă, exact ca la manelişti, Ia, fă-mă să mă distrez, dragă popă.
În schimb, Selly, vlogger cu peste 1,5 milioane de urmăritori, spune că demersul este bun.
Selly, vlogger: Arhiepiscopia Tomisului oricum e pe locul 1 la digitalizare dintre toate instituţiile bisericeşti. Acum, ştiu ca pare amuzant, dar oamenii de pe TikTok sunt şi credincioşi. Eu cred că îşi poate găsi o nişă destul de solidă. Este platforma pe care poţi să fii cel mai vizibil în momentul de fata şi din acest motiv le urez multă bafta domnului Teodosie şi colegilor săi.
Oamenii au păreri împărţite despre contul de TikTok al Arhiepiscopiei.
Platfoma TikTok nu este neapărat destinată pentru asta, dar până la urmă fiecare postează ce fel de content îşi doreşte.
Aş vrea să îl urmăresc.
E bine, măcar tinerii să ia legătura cu Dumezeu.
Apariţiile lui IPS Teodosie sunt virale şi în viaţa reală. La ceremoniile de Bobotează, este înălţat pe braţe de preoţi pe o cisternă, pentru a sfinţi apa.
De Sfântul Haralambie a blocat traficul în Constanţa ca să treacă cu o caleașcă în procesiune.
În câteva ore, contul de TikTok al Arhiepiscopiei Tomisului a atras 1.500 de urmăritori şi 7.000 de aprecieri. Iar primul clip a trecut de 12.000 de vizualizări.