Podul Unirii din Alba Iulia, închis pentru că este periculos pentru pietoni
S-a închis Podul Unirii! Construcţia modernă inaugurată de Centenar în Alba Iulia e un pericol pentru pietoni. Când dă îngheţul, podul pietonal devine patinoar. Aceeaşi situaţie a fost şi anul trecut. Însă, atunci, abia fusese inaugurat, iar măsura închiderii nu pica bine.
De Redactia Observator la 12.12.2019, 21:19- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
S-a închis Podul Unirii! Construcţia modernă inaugurată de Centenar în Alba Iulia e un pericol pentru pietoni. Când dă îngheţul, podul pietonal devine patinoar. Aceeaşi situaţie a fost şi anul trecut. Însă, atunci, abia fusese inaugurat, iar măsura închiderii nu pica bine. Iarna aceasta, autorităţile locale au decis să nu mai rişte. Şi au restricţionat accesul dimineaţa şi noaptea.
Pe podul transformat în patinoar, chiar şi pentru un adult, proba de echilibristică se poate termina dureros.
Acest bărbat îşi ia copilul în braţe. Părintele rezistă cu greu în picioare, abia după ce se refugiază pe marginea din sticlă, ţinându-se de balustrada metalică.
Podul Unirii arată spectaculos, doar că e periculos. Stratul de gheaţă se depune negreşit pe scândurile din lemn.
Podul Unirii a fost inaugurat de Centenar. Face legătura între Monumentul Unirii şi Catedrala în care au fost încoronaţi Regele Ferdinand şi Regina Maria. La fel s-a circulat pe el şi iarna trecută.
De teamă că ar putea avea loc accidente grave, autorităţile locale au decis ca în acest decembrie să spună "Pe aici nu se mai trece!". Cel puţin nu în sezonul rece.
Chiar dacă banda Poliţiei Locale interzice accesul, încă sunt turişti şi localnici care ignoră avertismentul.
Robert Roman, purtător de cuvânt Primăria Alba Iulia: Având în vedere că podul este încă în garanţie, căutăm soluţia care să poată îndepărta pelicula de gheaţă fără să afecteze elementele constructive sau structura de rezistenţă
Lucrarea modernă a costat şase milioane de lei.