Surpriză neplăcută pentru clienţii Hidroelectrica. Furnizorul are mai multe probleme: Sute de mii de români sunt afectaţi
Sute de români aşteaptă încă să afle cât au de plătit la energie electrică pe lunile anului trecut. Hidroelectrica a început să transmită facturile restante, însă situaţia e departe de a reveni la normal. Momentan, încă se facturează pentru perioada aprilie-iunie, aşa că, în cel mai fericit caz, clienţii primesc abia acum factura pentru luna iunie a anului trecut. Asta nu este, însă, singura problema a companiei. Operatorii din call center sunt depăşiţi de numărul mare de apeluri primite zilnic, aşa că timpul de aşteptare este foarte mare.
De Mădălina Chiţac la 13.02.2023, 17:3430 de minute. Atât aşteaptă, în medie, cineva care sună la Hidroelectrica, pentru a cere explicaţii în legătură cu facturile. Asta deşi, în teorie, timpul de aşteptare nu ar trebui să fie mai mare de 8 minute. Sunt din ce în ce mai mulţi clienţi nemulţumiţi de acest furnizor din moment ce numai în ultimul trimestru din 2022 compania Hidroelectrica a înregistrat peste 364.000 de apeluri, iar din acest volum s-a răspuns efectiv la 73.000.
Şi asta nu e singura problemă. Furnizorul nu a transmis facturile de foarte mult timp şi vorbim despre sute de mii de clienţi care nu şi-au primit facturile din luna iunie a anului trecut şi care practic până acum n-au plătit niciun ban la energie electrică. ANRE a transmis că în aceste zile are loc un control la Hidroelectrică că în urma acestui control compania ar putea fi sancţionată pentru că nu a trimis la timp facturile.