Aplicaţie pentru raportări incidente din partea cetăţenilor, lansată la Sibiu
Locuitorii din Sibiu pot sesiza tot ce îi deranjează din oraşul lor fără să bată drumul până la primărie. Printr-o aplicaţie pe telefonul mobil, 24 de ore din 2
De Redactia Observator la 28.01.2018, 11:43Locuitorii din Sibiu pot sesiza tot ce îi deranjează din oraşul lor fără să bată drumul până la primărie. Printr-o aplicaţie pe telefonul mobil, 24 de ore din 24. Spre deosebire de reclamaţiile clasice, sesizările online pot fi însoţite de poze şi chiar de coordonatele GPS.
Fie că vorbim de o groapă de pe drum, de un semafor defect sau de un bec ars... acum toate problemele ajung direct la primăria din Sibiu. Autorităţile sunt mai uşor de găsit, graţie unei aplicaţii interactive prin care oricine poate face sesizări.
În scurt timp, cel care a făcut sesizarea primeşte un răspuns şi află dacă problema a fost rezolvată sau nu.
Ionuț Muntean a dezvoltat aplicaţia după ce un client din Olanda care i-a cerut să creeze o astfel de platformă. Atunci s-a gândit că aceasta poate fi aplicată şi în oraşul lui. Iar primul client a fost primăria Sibiu. Cetăţenii sunt încântaţi că nu mai trebuie să bată drumul pentru o sesizare.
Aplicaţia poate fi descărcată gratuit atât de cei care deţin telefoane Android, cât şi de cei cu iOS. De două săptămâni, de când a apărut platforma, la primăria Sibiu au ajuns 200 de sesizări.