Avioanele curselor Tarom au rămas la sol
Sute de pasageri blocaţi în aeroporturi, zeci de curse anulate şi aeronave care nu se mişcă de la sol. Aşa a arătat ziua în care piloţii Tarom au refuzat să se mai urce la manşa avioanelor pentru a efectua zboruri între principalele oraşe ale României.
De Redactia Observator la 15.09.2014, 20:22- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
Sute de pasageri blocaţi în aeroporturi, zeci de curse anulate şi aeronave care nu se mişcă de la sol. Aşa a arătat ziua în care piloţii Tarom au refuzat să se mai urce la manşa avioanelor pentru a efectua zboruri între principalele oraşe ale României.
Au fost afectate şi două curse internaţionale. Piloţii vor salarii mai mari şi cred că nu îşi mai pot face meseria în siguranţă. Pasagerii vor însă doar să ajungă la destinaţie şi condamnă compania că nu i-a informat.
Dar piloţii Tarom nu s-au răzgândit. Au ţinut aeronavele la sol şi au refuzat să efectueze orice cursă internă. Sute de pasageri au rămas încă de dimineaţă blocaţi în aeroporturile din toată ţara. Au văzut cum zborurile lor sunt anulate, fără prea multe explicaţii.
În aceeaşi situaţie este şi Valerio. Italianul a venit în ţara noastră pentru o întâlnire de afaceri. Trebuia să ajungă la Timişoara până în ora 15.00. Cu doar o oră înainte de îmbarcare a aflat că zborul e anulat.
În doar 18 ore, 11 zboruri au fost anulate. Adică toate cursele din Bucureşti către Iaşi, Timişoara, Cluj Napoca, Oradea, Baia Mare şi retur. Alte două curse internaţionale au avut aceeaşi soartă. Cine trebuia să ajungă astăzi la Budapesta sau la sau la Sofia a fost nevoiţi să îşi anuleze toate planurile.
Piloţii ar fi refuzat să urce la manşa aeronavelor pe motiv că sunt plătiţi mult prea puţin. Ar primi chiar jumătate din ventul unui pilot de linie, acreditat pe o rută internaţională. Mai mult, programul de lucru ar fi prea încărcat.