În mai puţin de o săptămână de când a fost deschis. Transfăgărăşanul ar putea fi închis din nou
Abia redeschis, Transfăgărăşanul ar putea fi închis din nou după ce o stâncă de aproximativ 1.000 de tone s-a prăbuşit la kilometrul 126.Pericolul este şi mai mare. Alte două stânci din acelaşi bloc riscă să se desprindă şi să pună în pericol viaţa trecătorilor. Traficul a fost restricţionat iar acum se circulă alternativ pe o bandă de mers.
De Redactia Observator la 22.06.2017, 22:19Abia redeschis, Transfăgărăşanul ar putea fi închis din nou după ce o stâncă de aproximativ 1.000 de tone s-a prăbuşit la kilometrul 126.Pericolul este şi mai mare. Alte două stânci din acelaşi bloc riscă să se desprindă şi să pună în pericol viaţa trecătorilor. Traficul a fost restricţionat iar acum se circulă alternativ pe o bandă de mers.
Piatra, care are aproximativ 1.000 de tone, s-a oprit la marginea părţii carosabile. Autorităţile au restricţionat traficul pe DN7C. Acum se circulă alternativ pe o bandă de drum şi s-au montat semne de restricţionare.
Turiştii spun că drumul ar trebui reparat cât mai repede. Sunt mulţi oameni care vor să vadă Transfăgărăşanul. Şi, după ce că e deschis doar trei luni pe an, nici atunci nu se poate circula în siguranţă.
Transfăgărășanul a fost redeschis pe 16 iunie, cu două săptămâni mai devreme, pe sectorul închis pe timp de iarnă, între Piscu Negru și Cabana Bâlea Cascadă. Cel mai frumos drum din România a fost construit în urmă cu peste 40 de ani, ca să treacă peste zona de creastă a Masivului Fagaraş, cel mai înalt lanţ muntos din ţara noastră. Şoseaua are 92 de kilometri lungime, pe traseu fiind construite zeci de poduri şi viaducte, dar şi cel mai lung tunel din România, la Balea Lac, de 887 de metri.