CNADNR va plati 3,5 milioane de euro pentru a pazi autostrazile
Dupa ce nu mai e nimic de furat, Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi a decis sa puna paza la autostrada. Sa pazeasca asfaltul, ca atat a mai ramas. Viitorii paznici sunt bine antrenati si dotati cu arme letale. Patrula va costa trei milioane si jumatate de euro. O investitie scumpa, tardiva si inutila.
De Redactia Observator la 25.04.2013, 20:46Gardurile de pe Autostrada Soarelui au disparut pe kilometri intregi si au ajuns prin curti private, iar panourile antiorbire au fost recent inlocuite pentru ca fusesera furate. Dezastrul e vizibil si in spatiile de odihna.
Parcarea din fata Politiei Autostrazi de pe A2 nu este pazita. In locul cosului de gunoi a ramas doar un simplu suport. Nici telefoanele de urgenta nu functioneaza pe Autostrada Soarelui pentru ca fibra optica a fost furata.
Oficialii de la CNADNR au hotarat abia acum sa doteze toaletele.
Hotii n-au ratat nici autostrada Bucuresti-Ploiesti, inaugurata anul trecut. Au rupt o parte din panourile antivant si au plecat cu gardurile de pe marginea autostrazii.
A1 este cea mai slab echipata autostrada si aproape s-ar spune ca in afara de garduri nu exista altceva de furat. Hotii au plecat cu semnele de circulatie.
Noii paznici vor trebui sa monitorizeze toti cei aproape 400 de kilometri de autostrada. In medie, fiecare echipaj va monitoriza cam 20 de kilometri. Unii paznici vor sta in parcari si in marile noduri rutiere. Cei mai multi vor fi pe Autostrada Soarelui.
Pentru paza, CNADNR va plati 3,5 milioane de euro in doi ani. De trei ori mai mult decat aloca anii trecuti.