Disconfortul cauzat de vreme nu se compară cu cel pe care şi-l creează călătorii. În trenurile personal, nu se respectă nicio regulă, iar bunul simţ este uitat în gară
Iarna, numai călător cu trenul să nu fii. Zăpada şi gerul creează încă probleme pe calea ferată, de la blocaje şi întârzieri până la condiţii. În personal, curăţenia lipseşte, de asemenea căldura din multe garnituri, iar bunul simţ al călătorilor a rămas, probabil în gară. Navetiştii nu au deloc parte de confort de secol 21.
De Redactia Observator la 06.01.2016, 19:54Iarna, numai călător cu trenul să nu fii. Zăpada şi gerul creează încă probleme pe calea ferată, de la blocaje şi întârzieri până la condiţii. În personal, curăţenia lipseşte, de asemenea căldura din multe garnituri, iar bunul simţ al călătorilor a rămas, probabil în gară. Navetiştii nu au deloc parte de confort de secol 21. Dar nici nu întreţin puţinul pe care-l primesc. Fumează lângă semnul de interzis, beau alcool şi aruncă pe jos cojile de seminţe.
Călătorului îi stă bine cu drumul. Nu şi când îşi aprinde fără probleme o ţigară, în tren , chiar lângă semnul cu fumatul interzis. Ironia sorţii e că omul e şi nemulţumit de condiţiile din tren.
Pe bărbat l-am găsit în trenul personal care leagă Bucureştiul de Lehliu. Un tren regional, cu preţuri mici, plin de navetişti. Pe lângă lipsa condiţiilor, la tot pasul dai cu ochii şi de lipsa bunului simţ.
Expresia omul sfinţeşte locul se potriveşte de minune în astfel de trenuri pentru că aici se fumează, se mănâncă seminţe şi se bea! Scaunele sunt rupte, le lipsesc tetierele, peste tot sunt mucuri de ţigară, iar cojile de seminţe stau la căldură pe radiatoarele din compartimente.
Din cauza frigului, doar astăzi, două trenuri au ajuns cu întârzieri de peste 40 de minute în Gara de Nord. În România, oricum viteza medie pe calea ferată este 45 km/h, cât era înainte de Revoluţie.