În 3 ani se va circula în Capitală la fel ca la Londra sau Paris
Primăria vrea să scoată maşinile din centrul oraşului. Pentru asta lucrează la un inel de circulaţie care să ocolească cea mai aglomerată zonă a Bucureştilor. Câteva pasaje suspendate sunt gata, iar pentru alte lucrări, muncitorii abia încep săpăturile.
De Redactia Observator la 22.04.2014, 22:51- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
Zilnic, peste 1 milion de maşini circulă prin Capitală. Asta înseamnă nervi, claxoane şi timp pierdut în trafic. După ani de calcule şi ezitări, autorităţile au început să lucreze la o soluţie. Un inel median. Altfel spus, rute care să te ducă dintr-un capăt în celălalt al oraşului, pe ocolite.
Primii doi paşi, pasajul Basarab şi bulevardul Buzeşti-Berzei-Uranus, sunt gata. Următorii doi, modernizările pe Calea Victoriei şi pasajul de la Piaţa Presei, sunt în lucru. Vor fi gata anul viitor şi aşa va fi rezolvată problema traficului în zona de nord.
În zona de est a Capitalei, unde sunt şi cele mai aglomerate cartiere, nervii şoferilor vor mai sta întinşi o vreme. Soluţia salvatoare, o străpungere, se. naşte greu.
Străpungerea de la Podul Ciurel înseamnă mai exact un pasaj suprateran peste şoseaua Virtuţii şi peste canalul Dâmboviţa care va prelua tot traficul din cartierul Militari. Lucrările au fost reluate abia în urmă cu două săptămâni, după ani întregi de contestaţii.
În Sudul Capitalei, primul pod al pasajului Mihai Bravu este aproape gata, iar lucrările pentru cel de-al doilea, paralel, au început de aproape o lună. Şi la Piaţa Sudului va începe construcţia tunelului, făcut din fonduri europene.
În maximum trei ani, Primăria speră să închidă inelul median de circulaţie. Până atunci, municipalitatea vrea să găsească un investitor pentru autostrada suspendată de 1,5 miliarde de euro.