Oaia a ajuns superstar pe internet, după ce a fost propusă ca brand de ţară
Până să ajungă brand de ţară, aşa cum îşi doreşte Petre Daea, oaia a ajuns, superstar pe internet. Declaraţia de ieri a ministrului Agriculturii a fost semnul pe care internauţii îl aşteptau pentru a îmbogăţi cultura populară cu noi glume... mioritice. Însă nu toată lumea a râs. Crescătorii de ovine cred că oaia, odată devenită brand de ţară, îi va ajuta să scape de o parte din problemele de care se lovesc zi de zi. Şi ar atrage şi turişti străini, spun ei.
De Redactia Observator la 31.05.2017, 21:19Până să ajungă brand de ţară, aşa cum îşi doreşte Petre Daea, oaia a ajuns, superstar pe internet. Declaraţia de ieri a ministrului Agriculturii a fost semnul pe care internauţii îl aşteptau pentru a îmbogăţi cultura populară cu noi glume... mioritice. Însă nu toată lumea a râs. Crescătorii de ovine cred că oaia, odată devenită brand de ţară, îi va ajuta să scape de o parte din problemele de care se lovesc zi de zi. Şi ar atrage şi turişti străini, spun ei.
De ieri, după ce clipul reporterilor Observator a devenit viral pe internet, oaia mai produce ceva. Hohote de râs.
Şi tocmai pentru că este o... statuie vie, unii internauţi au considerat că locul ei este într-un muzeu. Mai exact, pe treptele unui muzeu, în locul unei sculpturi care, la vremea ei, i-a provocat pe internauţi. Alţii au ales să fie mai constructivi. Şi au venit cu propriile propuneri de logo.
Tocmai pentru că între oi şi români există o legătură istorică, unii sunt convişi că simbolul strămăşilor daci era, de fapt, o oaie în piele de lup. Sătui să tot taie frunza la câinii de la stână, ciobanii salută propunerea ministerială. Ba mai mult, cred că schimbarea brandului de ţară îi va ajuta.
Dincolo de hohotele de râs provocate de propunerea celor doi miniştri, există ţări care au folosit oaia cu succes în astfel de campanii. Deşi nu au ajuns brand de ţară, în Norvegia, dar şi în Insulele Feroe, mioarele au fost folosit pentru clipuri de promovare.