Poşta Română se digitalizează. Ce schimbări vor fi făcute
Compania Naţională ''Poşta Română'' lansează Ghişeul poştal digital. Este cea mai nouă şi completă soluţie din gama serviciilor automatizate, oferite de către operatorul naţional de servicii poştale.
De Cristina Dimulescu la 06.06.2022, 11:28Lansarea va avea loc în prezenţa ministrului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Burduja, şi a directorului general al Poştei Române, Valentin Ştefan.
Potrivit companiei, ghişeul poştal digital este fabricat în România şi reprezintă o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin complexitatea prestaţiilor oferite, 100% automatizate.
"Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare", precizează reprezentanţii Poştei Române.
Ce presupune ghişeul poştal digital
- Ideea de 1.000 de euro care ar putea lăsa fără loc de muncă 15% dintre poştaşi. Angajaţii ar lucra de 8 ori...
- O poştăriţă din Alba a furat 35.000 de lei din banii de pensii şi alocaţii. În 2020, femeia a candidat pentru...
- Scandal şi îmbrânceli la un oficiu poştal din Bihor. Mamele venite să încaseze alocaţiile copiilor, stropite...
Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul.
Cutiile poștale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poștei Române cu acces 24/7, cât și în alte oficii poștale și zone strategice de interes de pe teritoriul țării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toți clienții și firmele de curierat.