Povestea pasarelei din Herăstrău pe care MOR OAMENI continuă. CFR a blocat cu un munte de beton accesul
Povestea pasarelei din Herăstrău pe care mor oameni continuă, cu un nou episod. După Primăria Capitalei, CFR a blocat acum podul. Cu un munte din beton! Zeci de traverse de cale ferată au fost puse unele peste altele pentru a opri pietonii să mai treacă. Ministrul Transporturilor a transmis că va urgenta avizarea pontonului, singura soluţie pentru ca oamenii să nu ocolească un kilometru pentru un tur complet al parcului.
De Redactia Observator la 07.07.2017, 22:25Povestea pasarelei din Herăstrău pe care mor oameni continuă, cu un nou episod. După Primăria Capitalei, CFR a blocat acum podul. Cu un munte din beton! Zeci de traverse de cale ferată au fost puse unele peste altele pentru a opri pietonii să mai treacă. Ministrul Transporturilor a transmis că va urgenta avizarea pontonului, singura soluţie pentru ca oamenii să nu ocolească un kilometru pentru un tur complet al parcului.
CFR a găsit o soluţie inedită pentru a limita accesul pietonilor pe podul-morţii din Herăstrău. Drept barieră au apărut zeci de traverse din beton, puse unele peste altele.
Muntele din beton, dar şi panourile de avertizare, nu par să-i oprească pe trecători. Mulţi nici măcar nu ştiu că, potrivit legii, nu au voie să circule pe acolo.
Dacă unii au fost luaţi prin surprindere, alţii nici măcar nu vor să audă că nu vor mai putea circula pe pod.
Pentru că circulaţia pe podul de cale ferată a fost interzisă, bucureştenii trebuie să facă un ocol de aproximativ 1,4 kilometri până la cealaltă intrare în parcul Herăstrău. Iar potrivit gps-ului vom face până acolo aproximativ 18 minute.
De doi ani, Primăria Capitalei şi Ministerul Transporturilor nu se pot înţelege pentru a construi un pasaj paralel cu podul de cale ferată. CFR spune că nu a primit niciun proiect, în timp de Municipalitatea afirmă că nu a primit aprobare nici măcar pentru un ponton în zona de siguranţă feroviară.
Pentru a monta podul plutitor sub pasajul de cale ferată, Primăria Capitalei are în continuare nevoie de un aviz din partea Autorităţii Navale, instituţie aflată în subordinea Ministerului Transporturilor.
Doar de la începutului anului, trei accidente au avut loc în zona pasajului, iar un tânăr şi-a pierdut viaţa.