Restaurantele mici au farmecul lor
Comercianţii au o vorbă: "ambalajul vinde marfa!" Dacă este să extindem expresia, aş putea spune "Imaginea vinde marfa!" Şi - chiar dacă nu sunt un geniu al afacerilor - cred că este foarte clar că suntem tentaţi să intrăm într-un magazin luminos, cu o vitrină frumoasă decât într-un magazin întunecat şi neprietenos. La restaurante se întâmplă acelaşi lucru.
De Redactia Observator la 30.01.2014, 21:11- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Deci unde intrăm? Într-o bodegă sau într-un restaurant în care ne simţim ca acasă? Nici măcar nu trebuie să aibă dimensiuni impresionante. Trebuie doar să fie primitor şi să aibă mâncare bună.
Cei care au fost măcar o dată în Grecia, Italia sau Portugalia îşi aduc aminte - cu siguranţă - de restaurantele de la colţ de stradă.
Mici, cu mese înghesuite, dar foarte primitoare. Ca să nu mai discutăm despre calitatea preparatelor culinare.
Am încercat acelaşi sentiment când am descoperit un astfel de restaurant aproape de Bucureşti.
De fapt, acesta este şi secretul succesului acestui mic restaurant. Clienţii sunt serviţi doar cu mâncare proaspătă, aşa că - în fiecare dimineaţă - trebuie făcută aprovizionarea.
Un restaurant cu poveste, cu idei de reţete aduse de peste mări şi ţări. Şi nu de doi bucătari cu nu ştiu câte stele Michelin, ci de doi tineri pasionaţi de arta culinară.