România este promovată cu greşeli de exprimare! Broşurile pentru turiştii străini sunt pline de erori
Avem o ţară, cum o promovăm? Cu greşeli de exprimare! Sunt cu zecile în broşurile oficiale, de prezentare a României, şi plătite din bani europeni. Le-a găsit şeful Turismului, care s-a pus pe corectat alături de angajaţii din minister.
De Redactia Observator la 10.07.2017, 21:02- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Avem o ţară, cum o promovăm? Cu greşeli de exprimare! Sunt cu zecile în broşurile oficiale, de prezentare a României, şi plătite din bani europeni. Le-a găsit şeful Turismului, care s-a pus pe corectat alături de angajaţii din minister.
79 de greşeli, la prima lectură cu atenţie a broşurii de prezentare a României, în limba engleză.
De 5 ani si jumătate, România este prezentată turiştilor străini prin astfel de broşuri pline de greşeli, pe care s-au cheltuit 1,2 milioane de lei, din fonduri europene, pana acum, cand mininistrul turismului va aloca din bugetul institutiei 90 de mii de lei ca sa le corecteze.
Şi este ceva de corectat. De exemplu, numele lui Moş Martin este tradus în limba engleză - bătrânul Martin.
La altă pagină, un alt cuvânt i-a atras atenţia ministrului turismului.
A fost folosit "merit", utilizat mai degrabă cu sensul de calitate, merit sau răsplată, în loc de "to deserve" , în traducere, a merita sau a binemerita.
Ministrul Mircea Dobre nu vrea s-o mai facă de oaie cu broşurile. Deja lucrează la altele. Alţi bani, altă promovare.
Sub acelaşi brand de ţară. Frunza de pe vremea Elenei Udrea. Oaia lui Daea mai aşteaptă. Până în 2020.