Cum vor arăta saloanele de înfrumusețare după redeschidere
Saloanele de înfrumusețare se pregătesc temeinic pentru redeschidere. De pe 15 mai, ar urma să funcționeze din nou, așa că managerii și-au luat toate măsurile de protecție, iar măștile, vizierele și mănușile nu vor lipsi. De asemenea, redeschiderea saloanelor este așteptată cu sufletul la gură și de către clienți, care nu mai au răbdare.
De Alexandra Popescu la 27.04.2020, 00:32- Data redeschiderii saloanelor nu e stabilită.
- Angajații iau deja măsuri de protecție.
După aproape două luni de izolare, tunsorile au devenit o prioritate pentru cei mai mulţi români. Speranţa se întrevede în data de 15 mai, când frizeriile şi saloanele de înfrumuseţare ar putea fi redeschise.
Deşi nu ştiu exact dacă-şi vor putea deschide afacerile după 15 mai, managerii saloanelor fac deja pregătiri. Lucian a luat exemplul Germaniei și și-a făcut deja stocurile de materiale de protecție.
LUCIAN, administrator frizerie: Ei vin cu unele măsuri de bune practici, dar și cu unele recomandate. Cele obligatorii sunt legate de a asigura măști de protecție, mănuși, atât dezinfectanți pentru angajați cât și pentru clienți, dezinfectarea unitară o dată pe zi a salonului. Ca și măsuri recomandate, sunt de a purta pelerine de unică folosință pentru clienți și totodată de a spăla clienții pe cap în salon.
Din uniforma angajaților nu vor lipsi nici vizierele.
ANDREI, frizer: Este prima dată când fac așa ceva, nu am mai lucrat și cu mască și cu vizieră. Nu este incomod, dar ne gândim la siguranța clientului.
Programările deja au început.
LUCIAN, administrator frizerie: Noi avem deja pentru data de 16 jumătate dintre locuri ocupate. Putem lăsa o diferență de 10 minute între programări pentru a igieniza și a curăța scaunul.
Şi în cazul serviciilor de cosmetică, vor fi reguli noi.
ANDREEA TUDORACHE, manager salon: La intrare vom pregăti o masă cu măști, mănuși, dezinfectant. Programările le vom face câte una sau maxim două să nu se întâlnească clienții între ei. Igienizare după fiecare client pe care oricum o făceam, dar acum va fi a întregului salon. Clientul va sta și va aștepta într-o cameră separată, nu va intra în contact cu un alt client.
Soarta saloanelor ar urma să fie decisă săptămâna viitoare.