Şantierul deschis în nordul Capitalei ameninţă cu blocajul mai mulţi rezidenţi din Pipera
Şantierul deschis pentru lărgirea străzii care continuă Autostrada Urbană din nordul Capitalei ameninţă cu blocajul mai mulţi rezidenţi din cartierul Pipera.
De Redactia Observator la 20.06.2019, 11:08Şantierul deschis pentru lărgirea străzii care continuă Autostrada Urbană din nordul Capitalei ameninţă cu blocajul mai mulţi rezidenţi din cartierul Pipera. Cel puţin asta susţin oamenii care se tem că, odată cu finalizarea lucrărilor, calea de acces care duce la mai multe blocuri de locuinţe adiacente străzii Fabrica de Glucoză.ar deveni mult prea abruptă. Deşi pe hârtie, planul nu prevede o altă cale de intrare, reprezentanţii Primăriei Capitalei spun că au soluţii.
Nici vara nu le este acum mai uşor celor care locuiesc în blocurile aflate în vecinătatea şantierului deschis pentru lărgirea străzii Fabrica de Glucoză.
Oamenii care locuiesc in zona se plang ca strada intrarea chefalului este extrem de abrupta si odata cu finalizarea lucrarilor aceasta ar putea deveni impracticabila.
Pentru ca traficul să fie confortabil, panta drumului nu trebuie să depăşească 8 grade, însă reporterii Observator au descoperit o înclinaţie de 11 grade. Proiectantul lucrării a refuzat să comenteze situaţia.
Bogdan Iosif, şef de proiect: Nu am niciun drept să vă dau informaţii referitoare la această lucrare.
Deşi studiul de fezabilitate nu a inclus o soluţie tehnică pentru aceşti oameni, Primăria Capitalei dă asigurări că vor exista alternative.
Marius Coaje, consilierul primarului general: Vorbim despre o lucrare cu o bretea ca cei care ies din intrarea chefalului sa faca dreapta si sa mearga pana la intersectie si apoi sa poata intoarce spre Floreasca, sau exista varianta ca acea inclinatie sa fie cat mai lina.
Subdimensionarea reţelei de apă şi canal, ori lipsa unor legături cu străzile adiacente ar putea să creeze alte probleme, spun investitorii.
Marius Coaje, consilierul primarului general: Tot ceea ce inseamna canalizare, apa si canal toate retelele de electricitate, toate retelele de gaze toate sunt dimensionate conform cerintelor viitoare, nu cerintelor de azi.
Proiectul noii şosele presupune lărgirea la 4 benzi, câte două pe sens. Fiecare va avea 3,5 metri lăţime, iar trotuarele vor include şi o pistă pentru biciclişti. Costul lucrării se ridică la 48 de milioane lei.