Situaţie inedită pe un drum din Cluj: Separatoarele care ar fi trebuit să salveze vieţi provoacă accidente grave
Separatore de sens... fără niciun sens! Le găsim pe DN1 în judeţul Cluj. Oamenii şi autorităţile spun că separarea benzilor de circulaţie mai mult încurcă. Şoferii trebuie să mearg cinci kilometri în plus pentru a întoarce, iar în cazul unui accident, salvatorii nu au cum să ajungă rapid la victime. Într-un final, şi Compania de Drumuri a recunoscut că proiectul e făcut greșit. Nu vor strica nimic, însă. Doar nu vor mai continua investiţia.
De Redactia Observator la 08.08.2017, 14:18- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Separatore de sens... fără niciun sens! Le găsim pe DN1 în judeţul Cluj. Oamenii şi autorităţile spun că separarea benzilor de circulaţie mai mult încurcă. Şoferii trebuie să mearg cinci kilometri în plus pentru a întoarce, iar în cazul unui accident, salvatorii nu au cum să ajungă rapid la victime. Într-un final, şi Compania de Drumuri a recunoscut că proiectul e făcut greșit. Nu vor strica nimic, însă. Doar nu vor mai continua investiţia.
Separatoarele care ar fi trebuit să salveze vieţi provoacă accidente grave. În comuna Feleacu, oamenii au văzut schimbări în rău după montarea gardurilor şi a bordurilor de pe mijlocul drumului.
Problema studiată în teren arată clar că separatoarele sunt o investiţie extrem de proastă, care duce la pierderi de vieţi omeneşti.
Pentru a ne da seama cât de periculoase sunt aceste garduri care separă sensurile de mers e de ajuns să ne reamintim ce s-a întâmplat anul trecut. Atunci o adolescentă de doar 16 ani lovită de maşină a murit după ce ambulanţa a rămas blocată în trafic şi nu a putut depăşi coloanele de maşini din cauza acestor garduri.
"Au fost repetate adrese către CNADR, au fost mitingurile în toamnă, au fost deplasări la Bucureşti la ministerul Transporturilor în care am semnalat toate aceste neajunsuri, acest proiect care nu are nicio utilitate", spune primarul din Feleacu.
După ce s-au făcut aceste lucrări fără rost, Directorul Companiei de Drumuri a recunoscut că investiţia este proastă şi periculoasă. Separatoarele şi parapetele din comunele de pe DN1 au stârnit şi revolta şoferilor care trebuie să facă mulţi kilometri în plus, ca să întoarcă.
Proiectul nu va mai continua, dar gardurile care au fost montate până acum nu vor fi scoase de pe mijlocul drumului.