Şoferul STB îşi asumă accidentul produs la Pasajul Basarab din Bucureşti
Răsturnare de situaţie în cazul şoferului de autobuz care a spulberat patru maşini şi s-a oprit în zidul unui bloc din Bucureşti. În exclusivitate pentru Observator, bărbatul face dezvăluiri surprinzătoare.
De Redactia Observator la 30.04.2019, 22:42Răsturnare de situaţie în cazul şoferului de autobuz care a spulberat patru maşini şi s-a oprit în zidul unui bloc din Bucureşti. În exclusivitate pentru Observator, bărbatul face dezvăluiri surprinzătoare. Deşi luni şefii lui spuneau că a intrat în comă diabetică la volan, marţi şoferul autobuzului anunţă că de fapt a trecut pe roşu într-o intersecţie. A urmat un carambol, iar în cursa de infarct colosul a trecut pe lângă mai mulţi pietoni.
"Nu mi s-a făcut rău. Nu a fost o defecţiune tehnică. S-a întâmplat ghinion", sunt primele declaraţii ale şoferului de autobuz care a făcut prăpăd luni în sectorul 6 din Bucureşti. Bărbatul îşi asumă întreaga vină.
Şoferul STB susţine că a fost prins de culoarea roşie a semaforului în intersecţie
"Pur şi simplu m-a surprins în intersecţie pe culoarea roşie. Am intrat pe verde şi apoi s-a schimbat. Atât s-a întâmplat. După aceea am plecat la spital", îşi continuă şoferul discursul.
Declaraţia lui schimbă ancheta.
Luni, directorul Societăţii de Transport Bucureşti spunea că bărbatul a intrat în comă diabetică la volan şi din această cauză nu a mai putut controla autovehiculul.
Andrei Creci, director STB: A fost o problemă cu şoferul, el a intrat într-o comă diabetică, a avut o glicemie foarte mare, mai are antecedente de genul acesta. I s-a făcut rău, nu a reacţionat cum trebuie, a apăsat pedala de acceleraţie în loc să apese pe frână
Brigada Rutieră, expertiză tehnică a autobuzului condus de şoferul STB
Şoferul autobuzului a fost interogat marţi de şefii lui, iar versiunea expusă de acesta a fost una cu totul diferită faţă de cea comunicată luni de oficiali.
Ca să stabilească exact cauzele accidentului, o echipă de la Brigada Rutieră va veni joi la depou, să efectueze şi o expertiză tehnică.
Va fi refăcut şi filmul accidentului. Şoferul autobuzului spune că a intrat în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, apoi a intrat în coliziune cu o maşină şi fost aruncat, din impact, într-un alt autoturism care circula regulamentar din sens opus.
Patru răniţi şi patru maşini distruse, în accidentul produs de şoferul STB
Cel de al doilea impact ar fi propulsat autobuzul direct în blocul de locuinţe, după ce a mai lovit alte două maşini parcate în faţa lui.
Patru oameni au fost răniţi, iar proprietarii autoturismelor distruse se pregătesc deja să-l tragă la răspundere pe şoferul autobuzului, pentru a-şi acoperi pagubele.
Adrian Cuculis, avocat: Dacă asigurarea RCA este valabilă, aşa cum ar trebui să fie, atunci ar trebui să despăgubească pe toţi cei care au fost implicaţi în acest accident. Diferenţa ar fi că, dacă şoferul a trecut pe roşu, se va constata lucrul acesta în urma expertizei, asigurarea se va întoarce împotriva lui pentru a-şi recupera acea daună
Dacă se dovedeşte, totuşi, că şoferul de autobuz avea şi probleme de sănătate care nu îi permit practicarea acestei meserii, iar pasagerii au fost, în acest fel, puşi în pericol, ar putea răspunde şi medicul care îl avea în grijă şi care era obligat să anunţe poliţia.