Tunelul Iubirii din Caraş Severin, distrus de vegetaţie şi nepăsarea autorităţilor
Din "comoară ascunsă" promovată de Parlamentul European şi loc de pelerinaj pentru cuplurile care voiau fotografii romantice, Tunelul Iubirii din Caraş Severin s-a transformat în ultimii ani într-un hăţiş pe care nici măcar localnicii nu se mai încumetă să-l traverseze!
De Redactia Observator la 20.08.2019, 16:47Din "comoară ascunsă" promovată de Parlamentul European şi loc de pelerinaj pentru cuplurile care voiau fotografii romantice, Tunelul Iubirii din Caraş Severin s-a transformat în ultimii ani într-un hăţiş pe care nici măcar localnicii nu se mai încumetă să-l traverseze! De vină, spun oamenii, ar fi autorităţile care nu au făcut niciun efort să conserve creaţia naturii care atrăgea, în trecut, sute de turişti străini.
Aşa arăta în urmă cu 2 ani Tunelul Iubirii din Caraş Severin. Un loc de poveste creat de natură, care aducea turişti aproape în fiecare zi.
Acum, povestea s-a sfârşit.
Tunelul romantic, pe care cuplurile de îndrăgostiţi îl transformau în decor pentru fotografia perfectă, aduce mai degrabă cu un peisaj post-apocaliptic.
Vegetaţia crescută haotic peste linia ferată abandonată se transformă în cea mai mare dezamăgire pentru cei care, păcăliţi de recomandările Foursquare, îşi mai fac drum pe aici. Uimitor este însă că nici localnicilor nu prea le pasă de ce au avut şi au pierdut.
Din păcate, autorităţile spun că nu prea au ce să facă. Linia ferată aparţine CFR şi recunosc că nici măcar nu s-au gândit să promoveze locul.
Camelia Basaraba, şef comunicare CJ Caraş Severin: Instituţional, nu avem nicio competenţă pe acest obiectiv creat natural pe o cale ferată care, după cum se ştie, aparţine de CFR Călători
În judeţ sunt însă şi alte obiective turistice despre care cei care vizitează zona nu au habar pentru că nimeni nu se ocupă de promovarea lor. Exemple ar fi calea ferată Oraviţa-Anina, cea mai veche cale montaniară din ţară, Sfinxul Bănăţean de lângă Herculane sau cariera de marmură de la Ruşchiţa.