Un clip de promovare a merelor moldoveneşti, viral pe internet
O reclamă de succes cu muzica celor de la Queen se ţine. De fapt, devine virală! Aşa s-a întâmplat cu un clip de promovare a merelor moldoveneşti, în care ţăranii cultivă livezile şi cântă "The Show Must Go On."
De Redactia Observator la 17.10.2015, 20:47O reclamă de succes cu muzica celor de la Queen se ţine. De fapt, devine virală! Aşa s-a întâmplat cu un clip de promovare a merelor moldoveneşti, în care ţăranii cultivă livezile şi cântă "The Show Must Go On."
Ţăranul moldovean şi Freddie Mercury fac casă bună peste Prut. Scopul acestui clip inedit în care oamenii câmpului din Republica Moldova cântă o piesă a celebrei formaţii Queen şi promovează, în acelaşi timp, merele autohtone a fost atins.
În Moldova, filmuleţul e celebru şi mai nou clipul extrem de reuşit e promovat intens şi de internauţi. Campania se numeşte "Go On. Fruits from Moldova."
Întâmplarea a făcut într-un mod tare ciudat ca versurile scrise cândva de Freddie Mercury să coincidă exact cu nişte realităţi moldoveneşti, cu empty spaces, abandoned spaces.
Simpaticii ţărani sunt vedete şi într-un alt clip de promovare a merelor, filmat, de această dată, într-un supermarket. Ambele sunt ideile regizorului moldovean Viorel Mardare.
Cel care a venit cu ideea acestui tip inovator de reclamă are şi un sfat pentru promovarea României, o altă abordare decât celebra frunză, desigur.