Vedetele și schimbările de look. Cum și când să îți schimbi culoarea părului
Madonna, Cher, Lady Gaga se reinventează de fiecare dată, şi de fiecare dată parcă le iese şi mai bine. Transformările sunt aproape un must pentru vedete. Nu e vorba de plictiseală sau curiozitate proprie ci chiar despre o strategie.
De Redactia Observator la 28.10.2019, 15:22Madonna, Cher, Lady Gaga se reinventează de fiecare dată, şi de fiecare dată parcă le iese şi mai bine. Transformările sunt aproape un must pentru vedete. Nu e vorba de plictiseală sau curiozitate proprie ci chiar despre o strategie.
Aşa cum brandurile se menţin pe piaţă prin intermediul campaniilor şi reclamelor şi vedetele sunt nevoite să facă schimbări. Cel mai des, îşi schimbă culoarea părului şi tunsoarea. Plus stilul vestimentar şi machiajul.
De la blond la brunet. De la păr lung.la tunsoare masculină. Ne-am obişnuit deja cu schimbările la care recurg artiştii. Nu prea au de ales oricum. Trebuie să-şi surprindă fanii.
Raluca Tănase, cantareata: Îmi place foarte mult blondul acesta deschis, white silver, cum îmi place mie să îi spun, o să împrospătăm foarte mult, o să îl tund, îmi place foarte mult părul scurt. Am fost foarte multe schimbări de look, blondă, brunetă, şatenă, mai lung, mai scurt.
Iar exemplele continuă. cu domnii. Connect-r, între ei.
Adriana Popescu, endorsement manager: A plecat de la stilul acela de b-boy, cu codiţe şi acum e în zona de gentleman, dar păstrează cumva linii din ce era el înainte şi a făcut o cu succes, putem să ne uităm la Delia, care din nou a a vut o schimbare wow de stil, pe care şi-o asumă foarte bine acum şi funcţionează de minune, a schimbat stilul muzical, dar şi cel vestimentar.
Deschisă schimbărilor de look este şi Lidia Buble. Cântăreaţa şi-a vopsit părul blond şi s-a tuns bob. Dar transformările pe care aleg vedetele să şi le facă nu sunt deloc la voia întâmplării.
Adriana Popescu, endorsement manager: Se întâmplă mai multe etape ale carierei tale de artist, de cele mai mlte ori schimbare de imagine se intâmplă cand vorbim de o matrizare dpdv artistic, treci de la un public de copii la unul matur, putem să luam exemplu pe Miley Cyrus care era o vedetă Disney până nu demult şi care a fost nevoită să vină cu un element disruptive în toată povestea asta, tocmai ca să schimbă direcţia publicului la care se adresează. Cu siguranţă face parte dintr-o strategie de marketing, dar care nu se rezumă doar la schimbarea de look, poate fi şi o schimbare de stil muzical.
Orice schimbare este însă foarte atent calculată, indiferent dacă vorbim despre vedetele de peste Ocean sau de la noi. Pentru că uneori transformarea radicală vine la pachet cu riscuri.
Adriana Popescu, endorsement manager: În primul rand trebuie sa se asigure ca asta este ceea ce cauta publicul lor, daca simt cumva ca au ncercat totul in directia aceea pana atunci, sigur că pot apela la o apela la o schinbare de stil, stil muzical. Trebuie să faci un fel de research în spatele ei şi să fie făcută de o echipă. Riscă să nu mai placă publicului şi să nu mai atragă un public care să îl înlocuiască pe cel vechi.
În general transformările radicale, care impun şi schimbarea culorii părului, se produc la saloanele de cosmetică. Dar se întâmplă şi acasă.
Paşii sunt clari şi se fac cu băgare de seamă. Mai ales când vorbim despre trecerea la blondul pretenţios.
Valentin Alexandroae, stilist: Părul blond se face doar pe rădăcină şi se aplică un toner după, dacă vrei strălucire, poţi să îi faci şi o emulsie, dacă dai de mai multe ori pe culoarea blond, el începe să se rupă. Să nu dea pe vârfuri de fiecare dată la vopsit, să meragă la un specialist dacă au greşit.