Antena Meniu Search
x

Curs valutar

România are trei autostrăzi noi, dar numai pe hârtie. Nu există un buget alocat pentru proiecte (Video)

Se umple harta României de autostrăzi. Încă trei au apărut pe hârtie. Senatorii au aprobat ca drumurile de mare viteză să fie construite prin lege, după modelul Autostrăzii Unirii.

de Redactia Observator

la 20.03.2019 , 20:55

Se umple harta României de autostrăzi. Încă trei au apărut pe hârtie. Senatorii au aprobat ca drumurile de mare viteză să fie construite prin lege, după modelul Autostrăzii Unirii. Două duc spre munte, iar a treia şosea rapidă este aşa numita Autostrada Nordului. Deocamdată nu există un buget alocat pentru proiecte, însă guvernanţii spun că realizarea lor este doar o problemă de voinţă, nu una de bani.

Pentru construcţia prin lege a trei autostrăzi au votat în Senat atât reprezentanţii Puterii, cât şi cei ai Opoziţiei. Asta chiar dacă în comisiile de buget şi de transporturi, proiectele a fost iniţial respinse.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Vezi și

Prima autostradă ar trebui să lege Ploieştiul de Braşov şi să formeze, în acest fel, un drum de mare viteză între Capitală şi Transilvania. Braşovul ar urma să fie legat şi de Moldova, printr-un drum de mare viteză care să ajungă până în Bacău. A treia autostradă ar trebui să facă legătura între Suceava şi Satu Mare. A primit numele de Autostrada Nordului.

Un master-plan pentru construcţia de autostrăzi a fost aprobat de Guvern încă din 2016. Dar pentru că lucrările nu au respectat graficul, a apărut varianta legilor care obligă Ministerul Transporturilor să construiască drumuri de mare viteză. Prima lege de acest fel a vizat Autostrăzii Unirii.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Proiectele aprobate în Senat vor fi trimise la Camera Deputaţilor, care este for decizional. Dacă legile vor trece, se va anula proiectul deja existent al autostrăzii Ploieşti -Braşov. Acesta prevede finalizarea drumului până în 2030, în parteneriat public privat, ceea ce înseamnă şi o taxă plătiă de şoferi. Şase euro pentru puţin peste o sută de kilometri.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri Auto » România are trei autostrăzi noi, dar numai pe hârtie. Nu există un buget alocat pentru proiecte (Video)