Succes românesc! Dacia Renault lansează noul Duster la Salonul Auto de la Frankfurt
Grupul Renault se pregăteşte să lanseze un nou model Duster la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc în septembrie, în contextul în care marca românească se bucură de un mare succes în străinătate, a declarat, marţi, Yves Caracatzanis, CEO al Renault România.
Grupul Renault se pregăteşte să lanseze un nou model Duster la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc în septembrie, în contextul în care marca românească se bucură de un mare succes în străinătate, a declarat, marţi, Yves Caracatzanis, CEO al Renault România.
'Vom lansa la Frankfurt noua generaţie care va înlocui actualul Duster. Nu este vorba despre o nouă gamă, ci de un nou Duster şi este normal în viaţa unei maşini', a spus el.
Când ziariştii au solicitat amănunte, Caracatzanis a adăugat: 'Vom vorbi despre asta în luna septembrie. Sigur că veţi fi anunţaţi. Este foarte important atât pentru România, cât şi pentru grupul Renault. Dacia este o marcă fiabilă, abordabilă şi modernă. Dacia este vândută în 44 de ţări. De fiecare dată când este vândută o maşină în afara României este foarte bine pentru imaginea României, pentru că arată ce pot face românii, atât în sectorul auto, cât şi în alte sectoare'.
Reprezentanţii companiei au precizat că nu este vorba despre un facelift, ci despre o nouă versiune a modelului Duster, în contexul în care maşina produsă în România se bucură de un mare succes în ţările din vestul Europei.
La începutul acestei luni, compania a inclus în oferta modelului Duster o cutie automată de viteze.
În ianuarie, Dacia a anunţat că a vândut, anul trecut, peste 584.000 de vehicule şi a atins un nou record pe pieţele externe, cu peste 545.000 de unităţi comercializate.
Pe piaţa din România, compania a vândut 38.861 de vehicule, cu 5,2% mai mult decât în 2015. Astfel, şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă, cu aproape 30% din vânzările de vehicule noi.
'Cu peste 15.200 de unităţi vândute, ceea ce înseamnă aproximativ 40% din vânzările totale, Logan berlină rămâne soclul mărcii Dacia în România. În 2016, oferta Logan a fost reînnoită şi beneficiază de acum de o estetică evoluată, care integrează o identitate luminoasă specifică. Seria noutăţilor este completată de echipamente noi şi de o nouă motorizare pe benzină, economică şi ecologică. Succesul berlinei Logan este completat de cel al variantei MCV care, cu peste 3.300 unităţi comercializate, s-a impus drept cel mai vândut model break din România', se arată într-un comunicat de presă a companiei.
Duster ocupă a doua treaptă a podiumului, cu peste 7.300 de unităţi vândute. SUV-ul gamei Dacia beneficiază, din ultimul trimestru al anului 2016, de o serie limitată intitulată Duster Black Touch. Sandero (inclusiv versiunea Stepway) domină detaşat segmentul B-hatch şi, cu aproape 7.100 de unităţi, se plasează pe locul al treilea în clasamentul pe modele.
La rândul lor, modelele Lodgy şi Dokker au înregistrat vânzări în creştere în 2016, susţinute în bună măsură de succesul versiunilor Stepway, mai spun reprezentanţii companiei.
În afara României, au fost vândute, în 2016, peste 545.000 de maşini, cu 6% mai multe faţă de anul 2015.
Europa domină în clasamentul pe regiuni, circa trei sferturi din maşinile vândute de Dacia în 2016 fiind înmatriculate în ţările Vechiului Continent. Cu peste 112.000 de unităţi, ceea ce reprezintă cea mai bună performanţă înregistrată până în prezent, Franţa este prima destinaţie de export a Dacia. Cota sa de piaţă se ridică la 4,62%, ceea ce o plasează pe locul 5 în topul mărcilor cele mai vândute în Hexagon, imediat după Volkswagen.
Spania ocupă a doua treaptă a podiumului, cu vânzări de 54.543 unităţi şi o cotă de piaţă de 4,13%. Italia se situează pe poziţia a treia, cu peste 52.000 de unităţi, urmată de Germania, unde au fost vândute anul trecut aproape 51.000 de vehicule marca Dacia.
În Marea Britanie, Dacia a vândut, anul trecut, 26.562 unităţi, ceea ce situează Regatul Unit pe locul şapte în clasamentul pieţelor externe ale mărcii.
În acest an, Dacia estimează că îşi va menţine şi consolida poziţia de lider pe piaţa din România, datorită gamei sale complete şi calităţii serviciilor oferite.
'Oferta de produse va fi completată prin introducerea, în decursul primului trimestru, a modernei şi performantei transmisii automate cu dublu ambreiaj, EDC (Efficient Dual Clutch), pe modelul Duster 4x2. Totodată, procesul de modernizare a reţelei comerciale Dacia va continua în 2017', au adăugat reprezentanţii constructorului auto.
Sursa: Agerpres
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰