Antena Meniu Search
x

Vânzările la articolele de bricolaj s-au triplat în izolare

Febra bricolajului ar putea fi un simptom Covid-19 pentru că vânzările la astfel de articole s-au triplat în izolare. Tendinţa se menţine şi acum. Oamenii cumpără mai mult ca niciodată produse pentru grădină sau balcon.

Andreea Milea
de Andreea Milea

la 29.06.2020, 00:44

Vezi și
  • Creșterea e sensibilă și față de Black Friday 2019.
  • Cererea s-a menținut și după relaxarea restricțiilor.

Canapea de exterior, masă, scaune, fântăna arteziană şi nelipsitul grătar! O familie din nordul Capitalei a cosiderat că sunt esenţiale în grădina care a devenit astfel oază de relaxare. Izolarea forţată i-a făcut pe oameni să acorde mai multă atenţie felului în care arată balcoanele sau terasele locuinţelor.

”Am dori nişte mese, nişte scaune să cumpărăm. Să vedem. Şi un grătar. Soţul e pasionat”, spune o cumpărătoare.

Vânzările s-au triplat în pandemie. Cei mai mulţi au comandat astfel de produse direct acasă.

Comparativ cu lunile ianuarie si februarie, creşterea vanzarilor la articolele de bricolaj pentru aprilie si mai a fost de 300%. Dacă vom compara aceleași două luni și aceeasi perioada a anului trecut vom vedea că cifra este si mai mare, de aproximativ 370%.

Pentru a face faţă cererii, managerii firmelor de curierat au fost nevoiţi să suplimenteze numărul de angajaţi cu 10%.

Elena Andrei, marketing manager firmă de curierat: Ceea ce ni se pare noua extrem de surprinzător este faptul că avem o creştere foarte mare inclusiv faţă de perioada de Black Friday de anul trecut, cu o creştere de 200% pe segmentul bricolaj.

Însă şi după relaxarea restricţiilor, odată cu redeschiderea magazinelor de bricolaj, numărul clienţilor a crescut.

Adelina Badea, directorul executiv al unui magazin: S-au vândut foarte, foarte bine produsele de birou, canapele, decoraţiuni dar cu preponderenţă produsele de terasă şi grădină, grătarele. Comenzile s-au dublat.

Totuşi, foarte mulţi aleg în continuare comenzile online. Plăţile cu cardul au crescut cu 20%.

Elena Andrei, marketing manager firmă de curierat: În momentul în care a apărut pandemia şi starea de urgenţă au încercat să găsească soluţii pentru a face cumpărăturile din altă parte şi atunci, cei care au cumpărat în această perioadă din online, au prins curaj. Strict pe segmentul de online creşterea este de peste 50%.

Marile magazine de bricolaj au acum reduceri şi de 25% la articolele pentru grădină.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Stiri economice » Vânzările la articolele de bricolaj s-au triplat în izolare