Thrillerul "Smile 2" a debutat pe măsura aşteptărilor, la fel ca primul film. Încasări de 46 de milioane de dolari la nivel global
Thrillerul „Smile 2” a obţinut la debut o sumă decentă de 23 de milioane de dolari în weekend, ocupând cu uşurinţă primul loc în clasamentul de box office nord-american, potrivit Variety.
Continuarea cu rating R a thrillerului psihologic „Smile” de la Paramount a debutat pe măsura aşteptărilor la fel ca filmul original, care a avut încasări de 22,6 milioane de dolari în 2022. Acel film, care a fost comandat pentru streaming înainte de o lansare în cinematografe, a generat venituri de doar 105 milioane de dolari pe piaţa internă şi 217 milioane de dolari la nivel global. Filmul următor a debutat, de asemenea, în străinătate cu 23 de milioane de dolari pentru un start global de 46 de milioane de dolari.
Parker Finn s-a întors pentru a regiza „Smile 2”, care a costat 28 de milioane de dolari. Naomi Scott joacă rolul unei cântăreţe pop care începe să experimenteze o serie de evenimente tulburătoare pe măsură ce porneşte în turneu. Filmul a fost bine primit de public, obţinând nota „B” pe CinemaScore.
„The Wild Robot” a rămas pe locul al doilea
„The Wild Robot” al Universal şi DreamWorks Animation a rămas pe locul al doilea, cu 10 milioane de dolari în al patrulea weekend de la lansare. Până în prezent, filmul de familie a acumulat 101,7 milioane de dolari pe piaţa internă şi 196 de milioane de dolari la nivel mondial.
„Terrifier 3”, care a fost câştigătorul surpriză al weekendului trecut, a adăugat 9,1 milioane de dolari în al doilea weekend, un declin de 52% faţă de debutul său. Filmul cu buget redus a generat în total 36 de milioane de dolari. Cea de-a treia tranşă „Terrifier” - fiecare despre demonicul Art clovnul care îngrozeşte un orăşel - a depăşit deja încasările la nivel global ale predecesorului său, „Terrifier 2″ din 2022, care a câştigat 10 milioane de dolari pe plan intern şi 15,7 milioane de dolari pe plan global.
„Beetlejuice Beetlejuice” s-a clasat pe locul al patrulea
„Beetlejuice Beetlejuice”, o altă peliculă Warner Bros. care a fost lansată cu patru săptămâni înainte de «Joker 2», s-a clasat pe locul al patrulea cu 5 milioane de dolari din 3.251 de locaţii. Continuarea „Beetlejuice” a lui Tim Burton a rămas în primele cinci locuri în clasamentele interne timp de şapte weekenduri consecutive şi a obţinut până în prezent încasări solide de 283 de milioane de dolari în America de Nord şi 434,6 milioane de dolari la nivel global.
Drama romantică lacrimogenă „We Live in Time” de la A24 a debutat impresionant pe locul cinci, cu 4,1 milioane de dolari din doar 955 de săli de cinema. Filmul, cu Andrew Garfield şi Florence Pugh în rolul unui cuplu aflat într-o situaţie deloc de invidiat, a generat încasări de 4,5 milioane de dolari până în prezent, după ce a rulat timp de un weekend în versiune limitată. Femeile tinere au fost principalele cumpărătoare de bilete, dintre care 85% aveau sub 35 de ani.
„Joker: Folie à Deux” a coborât pe locul şase
„Joker: Folie à Deux” a coborât pe locul şase în al treilea weekend de lansare, adunând 2,18 milioane de dolari din 2.857 de săli. Continuarea succesului de miliarde de dolari din 2019 „Joker” s-a transformat într-un dezastru la box office, cu 56,4 milioane de dolari pe piaţa internă şi 192 de milioane de dolari la nivel global după trei weekenduri pe marele ecran. Prin comparaţie, originalul „Joker” a generat 96,2 milioane de dolari pe plan intern şi 248,4 milioane de dolari la nivel global în weekendul de lansare. Continuarea Warner Bros. cu un buget de 200 de milioane de dolari nu se va apropia nici pe departe de aceste venituri până când va părăsi cinematografele.
Un alt debut, „Anora” de Sean Baker, câştigător al Palme d'Or, a strâns 540.000 de dolari din doar şase cinematografe din Los Angeles şi New York. Aceasta înseamnă 90.000 de dolari per locaţie, ceea ce reprezintă cea mai bună medie pe ecran - criteriul cheie pentru lansările pe platformă - a anului, potrivit distribuitorului său, Neon. De asemenea, a obţinut a doua cea mai mare medie pe ecran din era post-pandemică, după „Asteroid City” al lui Wes Anderson, şi printre primele cinci din ultima jumătate de deceniu, alături de „Parasite”, „Uncut Gems” şi „The Favourite”. Filmul, o privire comică asupra unei dansatoare exotice şi lucrătoare sexuale care se căsătoreşte cu fiul unui oligarh rus, pare să se regăsească în continure în cursa pentru premii.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰