Antena Meniu Search
x

Călătorii trenului care a făcut 32 de ore de la Timișoara la Mangalia nu au fost despăgubiți

Românii care au ocolit ţara cu trenul şi au călătorit 32 de ore între Timişoara şi Mangalia nu vor primi niciun leu despăgubire, au anunţat reprezentanţii CFR. Deşi mulţi au plătit degeaba o noapte de cazare pe litoral, nu vor primi nici măcar banii pentru biletul de tren.

de Redactia Observator

la 25.06.2019, 21:01

Vezi și

Românii care au ocolit ţara cu trenul şi au călătorit 32 de ore între Timişoara şi Mangalia nu vor primi niciun leu despăgubire, au anunţat reprezentanţii CFR. Deşi mulţi au plătit degeaba o noapte de cazare pe litoral, nu vor primi nici măcar banii pentru biletul de tren. Oamenii au îndurat căldura infernală, foamea şi setea în trenul groazei. O echipă Observator a însoţit călătorii în ultima parte a maratonului pe şine şi a fost martor al umilinţelor la care sunt supuşi pasagerii pe banii lor. 

După o zi şi o noapte de stat în tren, nervii călătorilor au cedat. Au plecat din Timişoara duminică după-amiază şi au ajuns la destinaţie.marţi dimineaţa.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

”Nu se poate aşa ceva, e strigător la cer! Copii de 3 ani, uitaţi! Sunt morţi de somn şi de de toate”, spune o altă călătoare.

O echipă Observator a prins trenul din urmă la Bucureşti, când călătorii erau după o zi de mers, dar departe de finalul călătoriei.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Trenul Inter Regio 1992 a plecat din Timişoara cu destinaţia Mangalia, duminică, la ora 18.00. După 200 de kilometri, urma o zonă inundată, aşa că trenul de vreme bună s-a oprit.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

”După şase ore ne ocoleşte toată ţara ca să ajungem la Constanţa. Că putea să ne pună un microbuz ca să depăşească ăia 20 de kilometri, da, zona aia în care era apă”, spune o călătoare.

În tren se aflau şi zeci de copii care trebuiau să ajungă în tabără, la Costineşti. Pentru ei călătoria a fost parte din aventura de vacanţă.

Pentru adulţi, maratonul pe şine a fost mult mai obositor.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

La Drobeta Turnu-Severin şi la Bucureşti, călătorii au primit apă şi sandvişuri din partea angajaţilor CFR. Este singura compensaţie pentru sutele de călători. De despăgubiri nu poate fi vorba.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Şi asta deşi mulţi au plătit degeaba o noapte de cazare pe litoral, au dormit în tren.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Călătorii ar fi putut primi cel mult banii pe bilet, însă numai dacă abandonau călătoria. Îaninate de mare, îi mai aştepta o surpriză.

La Feteşti, călătorii au fost anunţaţi că trebuie să se mute dintr-un vagon în altul, altfel vor fi abandonaţi la Constanţa, acolo unde, de altfel, va rămâne jumătate din tren. Aşa că oamenii şi-au luat bagajele şi s-au îngrămădit într-un vagon până la destinaţia finală. Costineşti sau Eforie Sud.

A fost ultima picătură pentru mulţi dintre călători, care au cerut socoteală şefului de tren.

Era deja unu şi jumătate noaptea, când trenul a ajuns în Constineşti. O călătorie de 32 de ore.

În România, trenurile au avut întârzieri de 10 ani într-un an. Pentru comparaţie, în Japonia, şeful căilor ferate a demisionat pentru o întârziere de trei minute într- un an. Recent, călătorii de acolo au mai trecut printr-un incident.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Evenimente » Călătorii trenului care a făcut 32 de ore de la Timișoara la Mangalia nu au fost despăgubiți