Antena Meniu Search
x

DIVIZIA TV INTACT - creșteri de audiență pe toate intervalele orare, pe toate targeturile, în 2014

Posturile noastre TV își apreciază cota de piață în primele nouă luni ale anului 2014 față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând creșteri pe toate intervalele zilei, pe toate target-urile (comercial, urban, național)

Posturile noastre TV își apreciază cota de piață în primele nouă luni ale anului 2014 față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând creșteri pe toate intervalele zilei, pe toate target-urile (comercial, urban, național)

La nivel de trust, televiziunile Intact Media Group sunt lider de audiență în Day Time, pe publicul comercial și sunt pe prima poziție a clasamentului în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe, la nivel Urban și Național. Mai mult, în această perioadă producțiile din Grup au fost urmărite de peste 10 milioane de români, la nivel Național, în Whole Day, și de peste șapte milioane în Prime-Time!

Astfel:

· Antena 1 este lider de audiență pe intervale cheie, înregistrând creșteri ale cotei de piață în rândul publicului comercial în Whole Day, Prime-Time, Morning și Access și conducând detașat clasamentul în intervalul Day Time. La nivel Urban și Național, Antena 1 conduce clasamentul în Day Time și Access.

· Singura televiziune axată pe știri și talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creșteri de audiență ale unui post TV din România, în perioada ianuarie – septembrie 2014.

· Antena 3 rămâne liderul incontestabil al nișei de știri și înregistrează în continuare audiențe ce o situează în topul televiziunilor generaliste.

· Euforia TV înregistrează creșteri de audiență pe majoritatea intervalelor orare în intervalul ianuarie-septembrie 2014.

Și în prima lună de toamnă, televiziunile din Grup înregistrează aprecieri pe toate intervalele orare, pe target-urile importante, față de aceeași perioadă a anului trecut.

· La Antena 1, în luna septembrie, au avut loc lansările unor show-uri spectaculoase. “Next Star”, “Te cunosc de undeva”, “X Factor” și “Hell’s Kitchen” au fost cele mai așteptate emisiuni ale toamnei și, de altfel, se situează și pe primele locuri în clasamentul audiențelor postului. “Acces direct” a înregistrat o creștere semnificativă la nivelul tuturor categoriilor de public, la fel și “Un show păcătos”.

Cea mai importantă creștere de audiență la nivelul publicului comercial, comparativ cu 2013, este înregistrată dimineața, când Antena 1 difuzează emisiunea “Neatza cu Răzvan și Dani”. În Day Time, Antena 1 nu are concurență, show-ul “Mireasă pentru fiul meu” având lidership de 100%. Toate edițiile “Observator” au creșteri ale cotei de piață în septembrie 2014 comparativ cu aceeași lună a anului trecut. “Serviciul Român de Comedie – Fun Factory” a avut lansarea seara trecută, iar duminică va avea premiera așteptatul show de dans, “Dansează printre stele”.

· Antena Stars rămâne postul de știri și mondenități care înregistrează cele mai spectaculoase creșteri ale cotei de piață în luna septembrie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în concordanță cu sloganul acestui nou sezon, “Toamnă fără limite”. “Star Matinal”, “Star Mag”, “Star News” – sunt prezențe constante în topul audiențelor, cu cifre care concurează marile televiziuni generaliste. Show-urile consacrate, “Răi’ da buni” și “Agentul VIP”, se află pe primele locuri în clasamentul postului.

· Trendul ascendent al cotei de piață pe care se află Antena 3 continuă și în luna septembrie. Cel mai urmărit post de știri din România, Antena 3 se situează pe primele locuri ale audienței pe toate intervalele orare, cu o spectaculoasă creștere de 61% în Prime Time față de septembrie 2013. Emisiunea “În premieră cu Carmen Avram” a obținut o nominalizare la prestigiosul eveniment International Emmy Awards, echivalentul premiilor Oscar în televiziune.

· Televiziunea femeii moderne continuă să-și răsfețe telespectatoarele cu cele mai populare seriale la nivel internațional: Downton Abbey care s-a lansat, în premieră și în exclusivitate, la Euforia TV, în luna septembrie, “Dr House”, “Sex & The City” sunt doar câteva dintre producțiile de referință. Totodată trei titluri care au facut istorie între serialele scandinave, sub umbrela “Mistere nordice”: “Bron”, “Mammon” și “Văduvele negre” au intrat în grila Euforia. În luna octombrie, cea mai populară familie din România revine cu un nou sezon al producției “Prodanca și Reghe – Fascinați de România”.

· ZU TV este deja lider de audiență în rândul nișei din care face parte, pe intervale orare importante. Un road-show, pornind de la caravana ZU Party și un proiect în care artiștii “vor cânta în locuri publice neconvenționale sunt câteva din surprizele acestei toamne”.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă tentează să mergeţi în vacanţă cu rulota în loc să vă cazaţi la hotel?

Observator » Evenimente » DIVIZIA TV INTACT - creșteri de audiență pe toate intervalele orare, pe toate targeturile, în 2014