EXPERTIZĂ: CUM se comportă avionul de tip BN 2 în condiţii de umiditate şi ceaţă
Mihai Șerban, fost pilot de încercare la fabrica care a construit aparatele de zbor de tip BN2 a explicat cum a fost posibilă o asemenea tragedie.
Expertul a vorbit despre cum se comportă o astfel de aeronavă în situaţii de umiditate şi ceaţă:
"Avionul nu ar fi trebuit să cadă pentru că, aşa cum e construit şi dotat, are tot ce trebuie ca să zboare ca un avion de linie. Este un avion sigur", a declarat fostul pilot la Antena 3, în emisiunea Sinteza Zilei, subliniind că acest avion uşor nu este un coşciug zburător, aşa cum s-a vehiculat în presă.
Specialistul în aviație a mai spus că avionul este dotat cu un sistem 406, care "presupune un pachet, un semnal codat digital care se emite către un satelit al sistemului COSPAS", doar că România nu este membru COSPAS pentru a putea recepţiona semnalul emis.
Sursa: Antena 3, Sinteza Zilei
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰