Facebook îşi face secţiune de Stories, acele postări disponibile doar 24 de ore
Aplicaţia de smartphone a celor de la Facebook va include, sub denumirea Facebook Stories, imagini şi clipuri care vor putea fi accesate numai 24 de ore, după care vor fi şterse automat.
Aplicaţia de smartphone a celor de la Facebook va include, sub denumirea Facebook Stories, imagini şi clipuri care vor putea fi accesate numai 24 de ore, după care vor fi şterse automat.
Stories este facilitatea copiată iniţial de la Snapchat pentru a fi adăugată în Instagram şi care acum ajunge şi în aplicaţia mobilă de Facebook. Practic, se poate spune că Facebook copiază a doua oară aceeaşi opţiune de la Snapchat.
Facebook Stories, la fel ca Instagram Stories, va fi o secţiune de conţinut efemer. Conţinutul postat astfel de utilizatori va fi disponibil doar 24 de ore. După această perioadă, va fi şters automat.
De asemenea, la fel ca Instagram Stories, noua facilitate Facebook va fi disponibilă în partea de sus a aplicaţiei chiar sub câmpul de căutare. Acolo vor fi dispuse pe orizontală imaginile de profil ale prietenilor care au creat în ultimele 24 de ore aşa-numitele poveşti.
- AVEREA lui Mark Zuckerberg a crescut cu 5 miliarde de dolari. Niciun alt miliardar nu a reuşit asta
- Cel mai rece mesaj! O tânără care scria pe telefon A CĂZUT ÎN FÂNTÂNA ARTEZIANĂ a unui mall (VIDEO)
- De ce au explodat smartphone-urile Note 7, răspunsul oficial de la Samsung! Are legătură cu aspectul lor curbat
Conţinutul efemer din Facebook Stories va fi vizionat în mod full screen şi, după un anumit număr de secunde, se va trece automat la următoare imagine sau video, asemenea unui slideshow, potrivit News.ro.
În mod implicit, conţinutul Facebook Stories va fi separat de news feed-ul normal din Facebook. Însă, dacă utilizatorul doreşte, acesta poate fi publicat şi în news feed pentru a putea fi vizionat de prieteni şi după perioada standard de 24 de ore.
Instagram Stories s-a dovedit un succes, ajungând deja la 150 de milioane de utilizatori şi crescând semnificativ engagement-ul. Prin copierea în Facebook, acest gen de conţinut are potenţialul de a ajunge la cei peste un miliard de utilizatori ai reţelei sociale.
Deocamdată, noua facilitate este disponibilă sun formă de test doar în Irlanda, urmând ca în lunile următoare să fie lansată la nivel global.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰