Mai multe familii au primit înapoi banii daţi la restaurant pentru Revelionul 2017, după ce au reclamat masa festivă la OPC
Comisariatul Judeţean Pentru Protecţia Consumatorilor Tulcea, a efectuat un număr de 100 acţiuni de control pentru soluţionarea celor 48 de reclamaţii.
- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
Comisariatul Judeţean Pentru Protecţia Consumatorilor Tulcea, a efectuat un număr de 100 acţiuni de control pentru realizarea tematicilor stabilite cât şi pentru soluţionarea celor 48 de reclamaţii înregistrate.
În primele două săptămâni din această lună, ca urmare a unei reclamaţii înregistate la CJPC Tulcea, s-a dispus desfăşurarea unei tematici proprii de control cu privire la unităţile de alimentaţie publică care au organizat petrecerea de Revelion.
În concret petenţii au fost nemulţumiţi de faptul că oferta prezentată privind masa festivă şi programul de Revelion nu a corespuns cu realitatea de la faţa locului.
Din verificările efectuate a rezultat ca reclamaţia a fost justificată, fapt pentru care operatorul economic a fost sancţionat cu amendă contravenţională în valoare de 5.000 lei, dispunându-se totodată şi măsura de restituire a contravalorii serviciului constatat a fi neconform.
O altă unitate de alimentaţie publică a fost sancţionată cu amendă contravenţionala în valoare de 2.000 lei pentru deficienţe în ceea ce priveşte modul deficitar de informare al consumatorilor asupra caracteristicilor serviciului prestat.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰