Antena Meniu Search
x

Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbătut la ICEEfest

Unul dintre cele mai importante subiecte care vor fi dezbătute la ICEEfest 2015 este Programmatic advertising-ul, adică totalitatea tehnologiilor şi proceselor care automatizează procesul de cumpărare, plasare și optimizare a spațiilor publicitare în online

Unul dintre cele mai importante subiecte care vor fi dezbătute la ICEEfest 2015 este Programmatic advertising-ul, adică totalitatea tehnologiilor şi proceselor care automatizează procesul de cumpărare, plasare și optimizare a spațiilor publicitare în online

Analiştii estimează că fenomenul va impacta major industria de publicitate online (dar şi radio şi tv) şi că va afecta actuala organizare a agenţiilor de media şi nu numai, automatizând o bună parte din muncă făcută, acum, manual.

Programmatic advertising-ul este una dintre tendinţele din media globală cu cea mai mare creștere, iar prezentările de la ICEEfest 2015 – cărora le este dedicată o întreagă scenă şi o zi de prezentări şi dezbateri - se vor concentra pe acest subiect dar şi pe cel legat de aşa-numitele “pieţe private” ale publisherilor (private marketplaces) despre care puteți citi o analiză amplă, aici.

România e printre pieţele care inovează în Europa Centrală şi de Est, pe acest subiect, prin Project Agora, un subiect care a ajuns şi în atenţia presei internaţionale de specialitate. Agora este prima piaţă privată locală pentru programmatic advertising formată din mai mulţi publisheri sau reţele locale (printre care Mediafax, Ringier, InternetCorp, ThinkDigital, Digital Antena Group, GSP, HotNews etc).

În plus, Mediacafe (reprezentant Yahoo! În România) a anunţat recent că se transforma în ChargeAds şi că se va dedica modelului programmatic iar agenţia locală The Group s-a alăturat tendinţei grupurilor media globale care au unităţi specializate în programmatic, lansând compania specializată Prometheus.

Sunt doar câteva din motivele pentru care, în prima zi a festivalului (joi, 11 iunie 2015), scena KNOW-HOW va fi ”acaparată” în exclusivitate de specialiștii în Programmatic Advertising.

De la ora 9:30, are loc workshopul ”The Programmatic Revolution: Are you ready? (I)” (Revoluția programatică: Ești pregătit?), în cadrul căreia vor vorbi: David Morrow, Marketing Director ADARA; Mark Walker, IPG Mediabrands; Piotr Marzec, DoubleClick (Google), Jan Heumuller; Managing Director Europe la DataXu dar şi Dan Balotescu şi Cecilia Tanasoiu - reprezentanţii Prometheus / The Group.

În aceeași zi, de la ora 12.00, are loc a doua parte a workshopului în cadrul căruia vor vorbi: Urszula Niewiadomska, Sizmek, Yannic Pluymackers, Kayak, Michele D'Agostino, InMobi, Emi Gal, Brainient, Tomasz Musial, Smart AdServer, Elias Gagas, Managing Director Tailwind EMEA şi alţi experţi.

În plus, în cea de-a doua zi a ICEEfest 2015, Caspar Schlickum, CEO pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa al XAXIS (una dintre cele mai mari platforme de programmatic media din lume) va susține prezentarea ”Programmatic grows up”, pe INNOVATION Stage.

Bilete pentru întreg festivalul şi agenda completă se găsesc pe site-ul oficial ICEEfest.com

Bilete la cerere pentru anumite secţiuni (de exemplu, doar programmatic trading) pot fi obţinute prin comanda e-mail, la adresa [email protected].

Un număr limitat de biletele, valabile doar pentru serile de distracţie din The Viral Nights of ICEEfest se pot cumpăra şi de pe site-ul IaBilet.ro

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital şi e prezentat de Orange, în asociere cu XAXIS - a Group M Company. Driven by Toyota Hybrid.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Aţi avut nevoie recent de meseriaşi şi nu aţi găsit?

Observator » Evenimente » Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbătut la ICEEfest