Video Șoferii au la dispoziție 3 luni, de la încetarea stării de alertă, pentru a-și schimba permisele expirate. Documentele necesare
Permisele de conducere expirate mai sunt valabile încă 3 luni de la încetarea stării de alertă. Este măsura luată de autorităţi pentru a evita formarea cozilor la ghişee.
- Scandalul puilor "vopsiţi". ANSVSA: "Puiul galben nu e vopsit cu Gallus". DETALII la Observator 12:00, ÎN DIRECT la Antena 1
- Podul prăbuşit în Baltimore: Cadavrele a doi dintre cei șase muncitori dispăruți, recuperate. Scafandrii i-au găsit într-o camionetă, la 7 m adâncime
Șoferii își pot face o programare online. De asemenea, taxele pot fi plătite în sistem electronic, apoi tot ce trebuie să facă este să meargă cu documentele necesare, care pot fi găsite pe site-ul Direcției Regim Permise de Conducere, la programarea făcută.
Documentele necesare sunt:
- Actul de identitate
- Dovada plății taxei
- Fișa medicală
- Permisul de conducere expirat, în original
Dacă în ultimii doi ani documentele expirate erau în continuare valabile, odată ce starea de alertă a fost ridicată, toate aceste documente vor mai fi valabile cel mult 90 de zile, iar apoi trebuie reînnoite.
Ți-a plăcut acest articol?
LikePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰