Video Cea mai nouă reclamă lansată de Apple a înfuriat celebritățile: "Distrugerea experienței umane"
Compania Apple a atras un val de critici din cauza unei reclame. Cele mai multe critici au venit din partea unor celebrități, scrie BBC. În reclamă, o presă hidraulică distruge mai multe obiecte, inclusiv instrumente muzicale și cărți.
Videoclipul încearcă să arate de ce este capabilă cea mai recentă tabletă Apple, în ceea ce privește vizionarea programelor de televiziune, ascultarea muzicii și utilizarea jocurilor video, subliniind în același timp că noul dispozitiv este deosebit de subțire.
Criticii susțin că reclama arată de fapt modul în care tehnologia distruge creativitatea
- Apple, în cădere liberă în China. Vânzările de iPhone-uri s-au prăbuşit în primul trimestru al anului....
- Țara în care utilizatorii de iPhone nu mai au acces la WhatsApp și Threads, din motive de securitate națională
- Apple vs Samsung. Vânzările de iPhone-uri au scăzut cu 9,6% în primul trimestru. Producătorul coreean redevine...
Totuși, efectul nu a fost cel așteptat, potrivit BBC. Criticii susțin că reclama arată de fapt modul în care tehnologia distruge creativitatea.
Un val de critici a apărut în mediul online. Numeroase vedete, precum Hugh Grant și Justine Bateman, au criticat reclama. Dezbaterea din mediul online a atins și punctul sensibil al inteligenței artificiale.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰