Ivanka Trump este boicotată de comercianţi. Care este soarta produselor care îi poartă numele
Retailerii americani prinşi la mijloc în jocurile politice din Statele Unite încearcă să mulţumească pe toată lumea, aşa că se joacă de-a v-aţi ascunselea cu produsele Ivankăi Trump, prin retragerea lor de pe site-uri sau scoaterea semnelor din magazinele tradiţionale care poartă numele sau logo-ul acesteia, transmite Bloomberg.
Retailerii americani prinşi la mijloc în jocurile politice din Statele Unite încearcă să mulţumească pe toată lumea, aşa că se joacă de-a v-aţi ascunselea cu produsele Ivankăi Trump, prin retragerea lor de pe site-uri sau scoaterea semnelor din magazinele tradiţionale care poartă numele sau logo-ul acesteia, transmite Bloomberg.
Bed Bath & Beyond, de exemplu, comercializa prin magazinul său online genţi pentru scutece produse de Ivanka Trump, dar acestea au fost retrase în martie.
Un reprezentant al companiei a declarat la momentul respectiv că retailerul nu mai comercializează produsele fiicei preşedintelui Donald Trump, provocând nemulţumirea susţinătorilor acestuia.
Ulterior, Bath & Beyond a dat asigurări cumpărătorilor că produsele Ivankăi Trump pot fi găsite în unele magazine ale companiei.
Versiuni ale acestei poveşti au avut loc şi în cazul altor retaileri care comercializează produse sub marca Trump.
Atunci când produsele Trump au dispărut de pe site-ul Belk, în februarie, compania a informat că decizia face parte din operaţiunile normale de afaceri şi că gama Trump este disponibilă în cele mai importate trei magazine ale sale.
Produsele Ivankăi Trump nu mai apar nici pe site-ul Burlington Coat Factory, dar sunt disponibile încă în magazinele comapaniei. Aceeaşi situaţie este şi în cazul Saks Off 5th şi Stein Mart.
Un alt caz este cel al magazinelor TJ Maxx şi Marshall’s, ambele deţinute de TJX Cos., care a instruit angajaţii să înlăture semnele care poartă numele şi logo-ul Ivanka Trump, potrivit New York Times. În urma deciziei, produsele Trump au fost mutate de pe rafturile speciale pe cele obişnuite din magazine.
Toţi retailerii au dat aceleaşi explicaţii, că este vorba de decizii obişnuite de afaceri.
Un purtător de cuvânt al mărcii Ivanka Trump a spus că compania nu are niciun control asupra felului în care sunt comercializate produsele şi că rotirea acestora din online în magazinele fizice este un fapt obişnuit.
Compania Ivankăi Trump acordă licenţe pentru numele acesteia producătorilor de bunuri, inclusiv unei linii de îmbrăcăminte de 100 de milioane de dolari fabricată de G-III Apparel Group, dar şi pentru încălţăminte şi accesorii.
Ivanka Trump şi-a transferat activele unui trust administrat de rude ale soţului ei, Jared Kushner, păstrând drepturile de proprietate şi încasările.
Creşterea vânzărilor G-III a încetinit în anul încheiat la 31 ianuarie la 17,9 milioane de dolari, aceasta fiind cu 39% mai mică faţă de cea de 29,4 milioane de dolari în urmă cu un an.
Shannon Coulter, co-fondatoare a organizaţiei anti-Trump a consumatorilor Grab Your Wallet, a spus că magazinele încearcă probabil să neutralizeze orice fel de probleme de relaţii publice, prin eliminarea numelui Ivankăi Trump de pe site-urile lor.
Totul a început în noiembrie, când Donald Trump a câştigat alegerile prezidenţiale. Produsele sub marca Ivanka Trump au început să dispară din magazinele Nordstrom, Neiman Marcus, şi ShopStyle.
Activiştii anti-Trump au cerut boicotarea magazinelor care vând produsele familiei sale, în timp ce susţinătorii acestuia au cerut boicotarea tuturor celor care opresc comercializarea lor.
Sursă: news.ro
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰