Subway a fost dat în judecată, acuzat că tonul folosit nu ar fi cu adevărat ton: "Nu a fost prezent ADN de ton, nu putem identifica specia"
Subway a fost dat în judecată la începutul acestui an sub acuzația că tonul folosit în sendvişurile sale nu era de fapt ton. Cel mai mare lanț de sandwichuri din SUA a numit procesul "nefondat".
Pentru a afla care este situația, The New York Times a publicat un raport cu rezultatele unei analize de laborator a „sendvişurilor cu ton Subway”, achiziționate din trei restaurante din Los Angeles. Carnea de ton a fost scoasă, congelată și expediată pentru testare. Rezultatele au fost trimise pe e-mail către NYT: "Nu a fost prezent ADN de ton în probă.Nu putem identifica specia."
Un reprezentant al laboratorului în care s-a făcut experimentul a declarat că rezultatele indicau două scenarii posibile: unul dintre scenarii susține că tonul ar fi atât de procesat încât nu s-ar fi putut face o identificare a ADN-ului. Al doilea scenariu susţine faptul că nu ar exista nimic care să fie ton în sendviș. Experții în ton au subliniat, de asemenea, că odată ce peștele a fost gătit, proteinele sale vor deveni denaturate, ceea ce face dificilă identificarea.
Misterul privind tonul din sendvișul Subway continuă
Business Insider scrie, de asemenea, că NYT nu este primul ziar care încearcă să descopere dacă popularul sendviș cu ton al Subway conține într-adevăr ton. Emisiunea de investigații„Inside Edition” difuzată de CBS a făcut propria anchetă la New York și a descoperit că tonul din sendviș era de fapt ton.
Subway continuă să se lupte în instanţă, susținând că se fac afirmații false cu privire la carnea de ton pe care o folosește. Compania este, de asemenea, acuzată că face profit spunând în mod eronat că folosește produse de ton, când de fapt sunt ingrediente mai ieftine.
Reacția Subway
"Aceste afirmații nu sunt fondate", a declarat un reprezentant al Subway. "Tonul este unul dintre cele mai populare sendvișuri ale noastre. Restaurantele primesc ton 100% sălbatic, îl amestecăm cu maioneză și servim clienţilor noștri un sendviș proaspăt făcut. Subway se va apăra împotriva acestor afirmaţii nefondate și a altor eforturi care afectează produsele de înaltă calitate pe care Subway le oferă clienților lor", se adaugă în comunicatul oferit de reprezentantul Subway.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰