Oamenii de ştiinţă au descoperit un asteroid care ar conţine atât de multe metale preţioase încât fiecare om de pe Pământ ar putea deveni miliardar.

la 10.08.2021, 09:13

- Profimedia

NASA va lansa o misiune specială pentru a analiza mai în detaliu corpul spaţiul. Valoarea acestuia este estimată la 10.000 de cvadrilioane de dolari. Psyche 16, aşa cum a fost denumit, are o lăţime de 200 de kilometri şi potrivit Indy100, va fi ţinta principala a misiunii pe care NASA o va lansa în august 2022. "Spre deosebire de majoritatea celorlalți asteroizi, care sunt corpuri stâncoase sau înghețate, Psyche este alcătuit în cea mai mare parte din fier și nichel, elemente asemănătoare cu cele de pe Pământ", se arată în comunicatul NASA.

Conform calculelor NASA, sonda spaţială va ajunge la Psyche 16 în 2026, iar misiunea sa va dura 21 de luni. Potrivit DailyMail, o echipă de cercetători de la Caltech a realizat deja o hartă termică a asteroidului, dar NASA vrea să-i afle originile şi dacă acest corp spaţial a reprezentat cândva nucleul unei planete.

Psyche 16 este situat între Marte şi Jupiter, iar astronomii sunt de părere că ar fi de fapt ceea ce a mai rămas dintr-o veche planetă în urma coliziunii cu alte corpuri cosmice, în timpul formării actualului nostru Sistem Solar.

Vi s-a întâmplat să fiţi hărţuiţi într-un teambuilding?

Observator » Mapamond » Oamenii de ştiinţă au descoperit un asteroid care conţine atât de multe metale preţioase încât fiecare om ar putea deveni miliardar. NASA lansează o misiune specială - VIDEO