Apune era hashtag? URL-urile ştirbesc popularitatea hashtag-urilor
Potrivit unui raport, mai puţin de jumătate dintre reclamele transmise în timpul finalei de fotbal nord-american, Super Bowl, conţineau cuvinte cu hashtag. În schimb, 41% dintre spot-uri au promovat pagina de internet a companiei.
Potrivit unui raport, mai puţin de jumătate dintre reclamele transmise în timpul finalei de fotbal nord-american, Super Bowl, conţineau cuvinte cu hashtag. În schimb, 41% dintre spot-uri au promovat pagina de internet a companiei.
Corporaţiile au încercat astfel, să aducă mai mult trafic pe paginile de internet ale companiilor, decât să câştige popularitate pe reţelele de socializare.
Dintre reclamele rulate în timpul Super Bowl, doar cinci au făcut trimitere la un cont de Twitter, în timp ce e numai 4 au menţionat o pagină de Facebook.
Statisticile au fost publicate de compania de marketing, care măsoară ponderea hashtag-urilor, a paginilor de internet şi a conturilor de pe reţelele de socializare menţionate în reclamele difuzate în timpul Super Bowl.
Finala campionatului de fotbal nord-american din 2014 a bătut recordurile în ceea ce priveşte utilizarea hashtag-urilor în timpul reclamelor: hashtagurile au fost prezente în 57% dintre promo-uri.
În 2016, procentul a fost de 50%, iar anul acesta, el a scăzut cu 15%.
Nu doar popularitatea hashtag-ului a avut de suferit anul acesta. Competiţie în sine a fost mai puţin urmărită:
În 2014, Super Bowl a fost urmărit de aproximativ 227 de milioane de oameni. Anul trecut numărul a scăzut la 112 milioane, iar duminica trecută a ajuns la 111 milioane de oameni.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰