Antena Meniu Search
x

Cum a fost la SEM Days 2014 cu MOZ, Distilled și Google pe aceeași scenă

Timp de 2 zile la Willbrook Platinum Business & Convention Center a avut loc cel mai important eveniment nișat pe Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est, dedicat oamenilor de marketing, brand managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online.

Timp de 2 zile la Willbrook Platinum Business & Convention Center a avut loc cel mai important eveniment nișat pe Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est, dedicat oamenilor de marketing, brand managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online.

În cifre, SEM Days 2014 a însemnat 23 de speakeri internaționali și locali, 9 prezentări, 2 paneluri de discuții, 14 workshop-uri și 400 de participanți din România și ţările vecine.

Cea de-a treia ediție SEM Days a adus anul acesta pe aceeași scenă nume mari din industria de Marketing Digital din Statele Unite, Marea Britanie și România: MOZ, Distilled, Anicca Digital, Hillcroft Digital, eMetrics Summit, Google România, SEO monitor, 2Parale, ThinkDigital și mulți alții.

Nu mai puțin de 16 specialiști din domeniu au urcat pe scenă în prima zi, printre care Jim Sterne, Ann Stanley, John Heffernan, Phil Nottingham și Tim Resnik. Prezentările au adus în atenția participanților tendințele din ultimul an din online dar și schimbările pe care mediul digital le produce asupra comportamentului și obiceiurilor de consum și implicit asupra business-urilor care trebuie să se adapteze pentru a supraviețui. În cea de-a doua zi, au fost aprofundate subiecte și noțiuni precum SEO, PPC, Big Data, Managementul Reputației în online, Video Marketing.

SEM Days este un eveniment marca SEO monitor și 2Parale și este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online. Primele două ediții, în 2012 și 2013 au adus la București profesioniști de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » Stiri sociale » Cum a fost la SEM Days 2014 cu MOZ, Distilled și Google pe aceeași scenă