Domnișoara hologramă de la aeroportul Henri Coandă
Este tânără, frumoasă, vorbeşte fluent engleza şi este pregătită pentru orice situaţie. Are toate răspunsurile la îndemână, iar pasagerii care pleacă peste mări şi ţări de pe aeroportul internaţional Henri Coandă pot apela oricând la ea. 24 de ore din 24, şapte zile din şapte.
O cheamă Ancuţa şi pare a fi angajata ideală. Este, de fapt, o asistentă virtuală care înlocuieşte ghişeul de informaţii. Noua apariţie de la terminalul de plecări internaţionale i-a descumpănit pe pasageri.
În loc să facă coadă la ghiseul de informaţii, pasagerii au rămas încremeniţi lângă o hologramă. Noua asistentă virtuală de pe Aeroportul Otopeni are un scop precis. Îi ajută pe călători să se pregătească mai bine pentru formalităţile de îmbarcare.
Până şi vedeta Daniel Buzdugan a avut însă probleme de orientare cu noua apariţia virtuală. Şi a ţinut să-i facă aceeaşi observaţie şi asistentei în carne şi oase.
Alţi călători s-au descurcat puţin mai bine cu holograma. Reprezentanţii aeroportului spun că holograma este mai eficientă decât anunţul radio sau afişul.
Dar asistenta virtuală nu a fost generată pe calculator. Persoana care i-a dat viaţă lucrează chiar la aeroport. Aeroportul Internaţional Henri Coandă a plătit 24 de mii de euro pentru cele trei holograme instalate la terminalul plecări.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰