Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Hotelierii de la malul mării se plâng de comportamentul agresiv al turiştilor care vin în vacanţă pe litoral

Aceştia se ceartă cu recepţionerele, uneori le jignesc, iar la plecare lasă în camere dezastru! De cealaltă parte, cei care se cazează recunosc că uneori mai depăşesc limita bunului simţ, însă spun că nici personalul nu este pregătit pentru un turism de calitate.

de Redactia Observator

la 10.08.2018 , 12:17

Aceştia se ceartă cu recepţionerele, uneori le jignesc, iar la plecare lasă în camere dezastru! De cealaltă parte, cei care se cazează recunosc că uneori mai depăşesc limita bunului simţ, însă spun că nici personalul nu este pregătit pentru un turism de calitate.

Primii care se confruntă cu atitudinea agresivă a turiştilor sunt recepţionerii. Aceştia se plâng că se trezesc cu ei la răsaritul soarelui şi cer să fie cazaţi imediat. Asta în condiţiile în care checkin-ul se face după ora 18. De aici începe scandalul. Nu de puţine ori, recepţionerii au fost la un pas să fie luaţi la bătaie.

Cei mai mulţi dintre turiştii puşi pe harţă sunt cei veniţi cu vouchere de vacanţă. Şi lasă în urma lor o mizerie de nedescris. Chiar şi mesaje ofensatoare pe pereţi.

Vezi și

În acest moment, litoral românesc este ocupat în proporţie de 100%. 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Hotelierii de la malul mării se plâng de comportamentul agresiv al turiştilor care vin în vacanţă pe litoral