Mărcile bizare aduc profit
Imaginaţia românilor nu are limite. Nici când vine vorba despre propriile afaceri. Ca să-şi atragă clienţii, proprietarii înregistrează la OSIM orice marcă. Aşa se face că ”răşina-mumie” întăreşte imunitatea, ”al nouălea cer” are cea mai bună mâncare, iar ”târgul de purici” strânge produse la mâna a doua.
Imaginaţia românilor nu are limite. Nici când vine vorba despre propriile afaceri. Ca să-şi atragă clienţii, proprietarii înregistrează la OSIM orice marcă. Aşa se face că ”răşina-mumie” întăreşte imunitatea, ”al nouălea cer” are cea mai bună mâncare, iar ”târgul de purici” strânge produse la mâna a doua.
Ce e răşina-mumie, nici farmacista nu ştie să spună. Dar produsul este proaspăt înregistrat la OSIM. Nu e singurul cu o denumire cel puţin bizară.
Domnul Romică e inginer constructor şi de aproape un an de zile şi-a făcut propriul Colţ de Rai. Ştie el de ce l-a numit astfel.
"Târgul de purici" se ocupă cu produse second hand aduse din afară în scopuri caritabile.
Iar dacă funcţionarii publici sunt sceptici când vine vorba de locul lor de muncă, acum au un motiv să fie veseli.
Românii spun că nu ar da înapoi dacă ar fi nevoiţi să apeleze la firme cu astfel de denumiri.
Proprietarii mărcilor înregistrate la OSIM nu ştiu dacă vor avea profit. Dar cel puţin, speră să-i facă pe români curioşi.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰