Antena Meniu Search
x

Oaia e o statuie vie, spune ministrul Agriculturii, după ce şeful Turismului a declarat că ar face-o brand de ţară

Doi miniştri au făcut-o de... oaie astăzi. Fascinat de balada Mioriţa, cel al turismului şi-a propus să schimbe logo-ul de ţară. Îl susţine ministrul Agriculturii, care vine cu argumente solide pentru ce i se pare, citez, o idee excepţională. "Oaia e ca o statuie vie", spune el. "Frunze sunt peste tot, nu şi oi ca-n România". Nu-i de mirare, astfel, că declaraţiile făcute reporterilor Observator au devenit imediat virale pe Internet. Iar oaia care a scufundat chiar şi o navă spion rusească s-a transformat din nou în subiect de glume. 

Vezi și

Doi miniştri au făcut-o de... oaie astăzi. Fascinat de balada Mioriţa, cel al turismului şi-a propus să schimbe logo-ul de ţară. Îl susţine ministrul Agriculturii, care vine cu argumente solide pentru ce i se pare, citez, o idee excepţională. "Oaia e ca o statuie vie", spune el. "Frunze sunt peste tot, nu şi oi ca-n România". Nu-i de mirare, astfel, că declaraţiile făcute reporterilor Observator au devenit imediat virale pe Internet. Iar oaia care a scufundat chiar şi o navă spion rusească s-a transformat din nou în subiect de glume. 

Ideea îi aparţine ministrului Turismului, Mircea Dobre, care vede în brandul de ţară balada Mioriţa: "Este vreo ruşine că vorbim despre simbolurile României, despre Mioriţa?" Nicio ruşine. Ba mai mult, pentru colegii de Guvern, ideea e una strălucită. 

Petre Daea, ministrul Agriculturii: "O idee excepţională. Frunze sunt peste tot, dar oi ca în România, nicăieri." Iar oile au, pentru ministrul Agriculturii, o însemnătate aparte: "Oaia este o statuie vie. Lângă oaie poţi să găseşi o frunză, lângă frunză nu poţi să găseşti o oaie."

Tot oaia primează şi pentru Gigi Becali: "Decât o simplă frunză care ne-a costat şi foarte mulţi bani, cred că spiritual mai mult atrage Mioriţa." 

Pe acelaşi subiect

Pentru frunza Elenei Udrea şi brandul de ţară de la acea vreme s-au cheltuit în jur de 900.000 de euro.

Specialiştii în turism spun că logo-ul ţării trebuie ales cu mare atenţie pentru a defini cu adevărat ţara noastră. 

Moldova are ca logo de ţară copacul vieţii îmbrăcat în motive naţionale. Grecia are apă şi soare, la fel şi Spania. Până în 2020, România trebuie să rămână cu frunza, astfel riscăm ca oficialii Comisiei Europeane să ne ceară înapoi banii alocaţi proiectului.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă tentează să mergeţi în vacanţă cu rulota în loc să vă cazaţi la hotel?

Observator » Stiri sociale » Oaia e o statuie vie, spune ministrul Agriculturii, după ce şeful Turismului a declarat că ar face-o brand de ţară