Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Aeroportul Constanţa, din ce în ce mai puţin căutat de operatori

Litoralul românesc e plin, la fel şi drumurile spre mare. Forfota nu se simte, însă, pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Aici ajung doar două avioane care leagă Constanţa de Cluj şi Satu Mare. Mai puţine decât anul trecut, când arătam cum aeroportul de la malul mării este lăsat uitării.

de Redactia Observator

la 01.08.2019 , 21:43

Litoralul românesc e plin, la fel şi drumurile spre mare. Forfota nu se simte, însă, pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Aici ajung doar două avioane care leagă Constanţa de Cluj şi Satu Mare. Mai puţine decât anul trecut, când arătam cum singurul aeroport de la malul mării este lăsat uitării. De atunci, alte patru zboruri regulate au fost anulate. 

Zeci de turişti germani soseau cu avionul pe litoralul românesc, în anii '70. O perioadă de glorie, când zilnic erau peste 30 de aterizări şi decolări de pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. 

Acum, la aproape 50 de ani distanţă, în plin sezon estival, pe aeroportul de la malul Mării Negre mai vin doar 2-3 curse pe zi. Mai puţine decât anul trecut, după ce încă o companie aeriană a ales să-şi retragă întreaga bază.

Vezi și

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

De dimineaţă, în aeroport, am găsit doar un charter. Iar turiştii nici măcar nu ştiau unde sunt. La Constanţa, au fost doar în trecere din Delta Dunării spre Linz.

Curse puţine, dar probleme multe. Odată ajunşi pe aeroportul Mihail Kogălniceanu, călătorii se lovesc de surprize neplăcute: de la bancomatul nefuncţional, până la transportul în oraş.

Robert si Victoria au venit din Turcia şi au avut inspirația să își asigure transport până în oraș cu o zi înainte. 

Pentru un taxi ar fi trebuit să scoată din buzunar în jur de 100 de lei sau să aleagă mijlocul de transport în comun.  

Despre toate aceste probleme, pe care le-am semnalat şi anul trecut, am încercat să vorbim cu autorităţile locale. 

Mai mult de o săptămână am încercat să luăm un punct de vedere de la reprezentanţii Consiliului Judeţean Constanţa în legătură cu situaţia de la Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, însă nu am reuşit. 

Preşedintele CJ Constanţa fie nu răspunde la telefon, fie se află mereu într-o şedinţă.

Dacă pe aeroportul Mihail Kogălniceanu ajung doar câteva sute de oameni zilnic, bulgarii bat record după record. Pe Aeroportul din Burgas, de exemplu, operează 80 de companii aeriene. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Din 2006, ambele aeroporturi, Varna şi Burgas, au fost concesionate pe 35 de ani unei companii nemţeşti. 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Aeroportul Constanţa, din ce în ce mai puţin căutat de operatori