Peste o treime dintre maşinile din România au probleme cu sistemul de frânare!
De fiecare dată când ies pe şosele, şoferii români conduc la fel ca într-un montagne-russe. În viteză şi fără frâne. Mai mult de o treime dintre maşinile din România au probleme cu sistemul de frânare
De fiecare dată când ies pe şosele, şoferii români conduc la fel ca într-un montagne-russe. În viteză şi fără frâne. Mai mult de o treime dintre maşinile din România au probleme cu sistemul de frânare
Şoferii se bazează pe reviziile auto sau pe inspecţiile tehnice. Dar, garanţia maşinii nu acoperă şi schimbarea lichidului de frână. Iar o proastă funcţionare a sistemului de frânare poate fi la o pedală distanţă de un accident.
Specialiştii recomandă înlocuirea lui din doi în doi ani de zile sau la un anumit număr de kilometri care este specificat de către fabricant.
În timp, lichidul de frână absoarbe umezeală din atmosferă, ceea ce îi reduce eficienţa prin scăderea punctului de fierbere. Odată ce acesta ajunge sub 180°C, lichidul devine inutil. La fel şi pedala de frână.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰