Sussex Royal ar putea fi o marcă românească de tacâmuri de lux
O companie sibiană vrea să înregistreze la OSIM marca Sussex Royal, denumire folosită de prinţului Harry al Marii Britanii şi soţia sa Meghan. După renunţarea la titlurile princiare, cei doi au fost somaţi de casa regală să nu mai folosească pentru imaginea lor cuvântul "regal".
- Liliana Lăzureanu a fost mereu pasionată de lumea regală.
- Compania sibiană este urmaşa primei fabrici de cuţite din Transilvania, fondată în 1923.
O companie sibiană vrea să înregistreze la OSIM marca Sussex Royal, denumire folosită de prinţului Harry al Marii Britanii şi soţia sa Meghan. După renunţarea la titlurile princiare, cei doi au fost somaţi de casa regală să nu mai folosească pentru imaginea lor cuvântul "regal".
Firma din România are de gând să profite de oportunitate şi să lanseze pe piaţă sub acest brand, o primă linie de tacâmuri de lux.
Liliana Lăzureanu a fost mereu pasionată de lumea celor cu sânge albastru. Când a auzit că prinţul Harry şi soţia sa Meghan au renunţat la titlurile regale, s-a gândit că numele ducilor de Sussex e liber să fie folosit în afaceri. Aşa că a înregistrat marca Royal Sussex la OSIM.
- 15 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
- 15 februarie, Sfântul Apostol Onisim. Sărbătoare importantă în calendarul ortodox
- Evenimente în Bucureşti, în weekendul 15-16 februarie. Ce nu trebuie să ratezi
- Antrenează-ți creierul ca un campion: Cursurile Fundației Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, Sesiunea...
- 14 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
Compania sibiană este urmaşa primei fabrici de cuţite din Transilvania, fondată în 1923.
Modelele de tacâmuri concepute între cele două războaie mondiale sunt şi acum vândute cu succes.
Noua linie de tacâmuri aflată în lucru şi care va purta numele de Royal Sussex face parte şi ea din aceeaşi categorie.
OSIM poate respinge însă cererea companiei din România de înregistrare a mărcii dacă o va considera speculativă.
Prinţul Harry şi soţia sa Meghan au solicitat ca numele fundaţiei lor, Sussex Royal, să devină marcă înregistrată şi la nivel European.
Pe de altă parte, după ce au renunţat la titlurile regale, regina nu le-a mai permis să se folosească de cuvântul "Royal".
Mai ales că, potrivit experţilor, produsele şi serviciile vândute sub acest brand pot genera la nivel global venituri de sute de milioane de lire sterline.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰