Prima zi lucrătoare fără tramvaiul 41, coşmar pentru 150 de mii de bucureşteni
Prima zi lucrătoare fără tramvaiul 41 a fost coşmar pentru cei 150 de mii de bucureşteni care-l foloseau zilnic. Supranumit metroul uşor, tramvaiul traversa Capitala protejat de garduri metalice, fără să stea în trafic. Autobuzele care i-au luat locul, însă, nu au această opţiune.
Prima zi lucrătoare fără tramvaiul 41 a fost coşmar pentru cei 150 de mii de bucureşteni care-l foloseau zilnic. Supranumit metroul uşor, tramvaiul traversa Capitala protejat de garduri metalice, fără să stea în trafic. Autobuzele care i-au luat locul, însă, nu au această opţiune. Dimineaţa, călătorii au stat zeci de minute blocaţi.
Pe aceeaşi rută pe unde cel mai rapid tramvai din Bucureşti trecea nestingherit, autobuzele care i-au luat locul stau acum înţepenite în trafic. La oră de vârf, în porţiunile cele mai aglomerate, călătorii au aşteptat şi o jumătate de oră pentru a parcurge trei staţii.
Pe timp de vară, cele 35 de tramvaie care merg pe această linie transportă 7.000 de călători pe oră, pe fiecare sens. Este singura rută de transport public care uneşte vestul Bucureştului de nord.
Linia a fost însă suspendată, pentru lucrări de infrastructură la metrou, la pasajul Ciurel şi la Podul Grant.
Lucrările de cosolidare la Podul Grant vor dura până pe 1 septembrie, timp în care circulaţia tramvaiului 41 este suspendată. Şi maşinile au restricţie pe unul dintre sensuri.
Timp de două luni, traficul va fi deviat spre arterele care duc la Podul Basarab. Autobuzul 641, care înlocuieşte tramvaiul, va face un ocol pe Calea Griviţei, pe drumul de întoarcere.
Nu toţi călătorii au aflat, însă, de noile modificări din trafic.
Deşi tramvaiul 41 nu mai circulă de două zile, oamenii încă vin în staţie în aşteptarea lui.
50 de autobuze ţin locul tramvaiului 41, până la finalizarea lucrărilor.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰