Transport agabaratic intre Ploiesti si Constanta
Doi giganti, cu o greutate totala de peste 100 de tone, circula de aseara pe soselele tarii. Fabricate la o uzina din Ploiesti, utilajele au ca destinatie finala o rafinarie din Australia.
Pana acolo, insa, transportul agabaratic trebuie sa treaca peste obstacolele soselelor de la noi.
Firele de inalta tensiune au reprezentat principalul obstacol in drumul celor doua schimbatoare de caldura. Din acest motiv, pe toata durata transportului terestru convoiul agabaritic va fi insotit de electricieni.
- Sea Shield 25, cel mai mare exerciţiu multinaţional organizat de Forţele Navale Române. Participă militari din...
- Prima navă fluvială, plină cu turişti americani, a ajuns în Portul Constanța și a deschis sezonul croazierelor...
- Ce caută românii pe Google Maps. Topul destinaţiilor turistice preferate din ţară
- A murit Amalia, tânăra de 19 ani implicată în înfiorătorul accident din Mamaia. Un Mercedes s-a rupt în două,...
- Vremea rea are şi o parte bună. Ieri, 40% din consumul naţional de energie a fost generat de vânt
Deoarece nu au reusit sa obtina toate avizele necesare pentru transport terestru, reprezentantii companiei unde au fost fabricate utilajele au gasit un traseu alternativ catre portul Constanta.
Fiecare dintre cele doua trailere care transporta utilajele are 72 de roti.
Inainte sa plece spre rafinaria din Australia, utilajele vor mai face un popas si in Italia.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰