GSP TV, lider de audienta
GSPTV a fost lider de audienta vineri 1 aprilie, la nivelul targetului 15-54 barbati urban, pe intreaga zi, pe segmentul canalelor de sport din Romania. Postul de sport al Intact Media Group a avut o audienta medie de 0.5% ratig si o cota de piata de 3.4%, in timp ce Sport.ro a inregistrat 0,4 rating si o cota de piata de 2.5%. Digi Sport a avut doar 0,2 rating si o cota de piata de 1.2%. GSPTV a depasit concurenta si in prime time. Postul din Baneasa a avut 1.5% rating si o cota de piata de 4.9%, in timp ce locul 2, DigiSport, a avut o cota de piata de 2.5%, iar locul 3, Sport.ro, a atins o cota de piata de 2.3%. De precizat ca acoperirea teritoriala a sport.ro este dubla fata de GSPTV si Digi Sport.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
GSPTV a fost lider de audienta vineri 1 aprilie, la nivelul targetului 15-54 barbati urban, pe intreaga zi, pe segmentul canalelor de sport din Romania. Postul de sport al Intact Media Group a avut o audienta medie de 0.5% ratig si o cota de piata de 3.4%, in timp ce Sport.ro a inregistrat 0,4 rating si o cota de piata de 2.5%. Digi Sport a avut doar 0,2 rating si o cota de piata de 1.2%. GSPTV a depasit concurenta si in prime time. Postul din Baneasa a avut 1.5% rating si o cota de piata de 4.9%, in timp ce locul 2, DigiSport, a avut o cota de piata de 2.5%, iar locul 3, Sport.ro, a atins o cota de piata de 2.3%. De precizat ca acoperirea teritoriala a sport.ro este dubla fata de GSPTV si Digi Sport.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰