"Blestemul" podului de la Brăila continuă. S-au stricat ambele benzi pe un sens
De parcă nu era de ajuns, podul de peste Dunăre se topeşte acum din cauza căldurii şi a traficului greu. Ambele benzi de pe sensul spre Brăila sunt pline de valuri în asfalt. Aşa că urmează acum a patra reasfaltare de la inaugurarea Golden Gate-ului românesc, un proiect parcă blestemat.
De Adrian Obreja la 02.07.2024, 19:51De la inaugurare, Golden Gate de România este un şantier continuu. Această bandă de circulaţie era plină de valuri în asfalt încă de acum câteva săptămâni. Aşa că a fost închisă pentru reparaţii. Doar că….surpriză! S-a stricat şi banda a doua.
Tot traficul a fost deviat pe banda 2, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. asa arata asfaltul in acest moment pe toata lungimea podului. Până acum, prima bandă de pe sensul Tulcea-Brăila a fost reasfaltată de trei ori. Un coşmar pentru şoferii care tranzitează podul suspendat peste Dunăre.
"Blestemul" podului de la Brăila continuă. S-au stricat ambele benzi pe un sens
"Mi s-a întâmplat de n-am plătit o rovinietă şi mi-a venit 58 milioane amendă acasă. pretentii sunt, dar calitate foarte slabă" . "Greutatea maşinilor mari, ele trebuie cântărite aici şi dincolo aşteptate cu sancţiunea, altceva n-ai ce să faci că dacă nu pui restricţii de tonaj aşa o să se întâmple tot timpul". "Nu verifică nimeni, nu văd niciun fel de control al greutăţii", spun şoferii.
- Lucrări fără sfârşit la podul peste Dunăre. După ce s-a stricat banda 1 pe sensul Tulcea - Brăila, au...
- "Golden Gate-ul" românesc a ajuns un dezastru. Bucăţile de asfalt de desprind cu mâna. Constructorul italian...
- Au apărut noi fisuri şi tasări la Golden Gate-ul românesc. Drumul s-a stricat din nou şi ar putea fi reasfaltat....
"Aici ar trebui să fie ISCTR-ul să cântărească acele camioane, dar acel pod e făcut şi pentru trafic greu. Acest pretext al traficului greu care strică asfaltul pe pod e unul fals. E o nouă sesiune de reparaţii punctuale, aceasta nu e soluţia definitivă pe care antreprenorul italian încîă nu ne-a prezentat-o", a declarat Alin Șerbănescu, CNAIR.
Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier susţine că într-un an au făcut 49 de controale în zona podului de peste Dunăre şi au dat peste 110 amenzi cu o valoare totală de aproape un milion de lei. Inutil. Drumul trebuie refăcut complet.
Odată cu decopertarea a fost stricat şi unul dintre straturile de hidroizolatie ale podului. Astfel de bucăţi rupte pot fi întâlnite pe toata lungimea lui.
Iar proiectul de o asemenea anvergură nici nu este gata în totalitate. Drumul de legătură spre Jijila nu s-a deschis nici acum, iar lucrarea nu este recepţionată. Problemele la acest pod se ţin lanţ de anul trecut, din luna iulie. Au fost identificate, de-a lungul timpului, fisuri, tasări, dar şi şuruburi desprinse din parapeţi.