Cazul trenului care a plecat gol spre destinaţie, în timp ce călătorii aşteptau pe alt peron. CFR dă vina pe o angajată nouă
Se dă următoarea problemă: un tren este anunţat că pleacă din Gara de Nord de la linia 8. Garnitura se pune însă în mişcare de la linia 5. Să se calculeze câţi pasageri au plecat spre destinaţie. Nu ştiţi? Nici noi şi nici CFR Călători, care azi a dat acest test şi zecilor de oameni care au vrut să ajungă la Buzău. Pentru că le-a dat cu virgulă, au trebuit să aştepte următorul tren.
De Alexandra Marin la 22.07.2021, 20:23Discuţie pasageri- vânzătoare casă de bilete: - "În ce ţară trăim, doamnă? Mă trimiteţi la linia 8 şi...stau şi cu copilul acolo.
- O să mergeţi la casa de bilete şi vi se dă bilet gratuit pentru fiecare în ce direţie mergeţi. La orice casă, cu biletele, o să vi se dea gratuit.
- Şi timpul cine ni-l dă înapoi, doamnă? Exact! Timpul cine ni-l dă înapoi?"
Gara de Nord, ora 9 dimineaţa. Pasagerii aşteaptă trenul spre Buzău aşa cum li s-a spus, la linia opt. Doar că trenul nu mai vine. Confuzi, oamenii cer explicaţii şi află cu stupoare că trenul lor tocmai ce a plecat de la linia cinci.
- Gafe în lanț în Gara de Nord: un tren a plecat fără călători. Pasagerii au fost trimiși pe un peron greșit
- Aparatele de aer condiționat, cu ambele unități aşezate la interior, au fost eliminate în totalitate din Gara de...
- Turist într-un sac de plastic transparent, pe plajă la Eforie. "Premiul I pentru cea mai bună protecție...
Tren plecat fără călători
Aurelian Popescu, pasager: "Cred că a plecat gol sau cu oamenii care s-au nimerit pe lângă el şi probabil voiau să urce şi cu angajaţii CFR. Am avut noroc că n-a venit trenul de Piteşti, că dacă venea trenul de Piteşti, 300 de oameni care voiau să ajungă la Buzău s-ar fi dus la Piteşti".
Reporter - vânzătoare casă de bilete: "S-a făcut o greşeală. Călătorii au beneficiat de reducere din partea noastră.
- Cine a fost de vină? Dumneavoastră?
- Nu, eu citesc afişajul".
CFR susţine că a fost o "eroare de comunicare".
Alexandra Marin - reporter Observator: "Potrivit surselor noastre, "eroarea" ar fi avut loc pentru că vorbim despre o angajată nouă".
În cele din urmă, oamenii au ajuns la destinaţie, dar cu câteva ore de întârziere. Tot în Gara de Nord s-a consemnat şi o altă premieră. De data aceasta, marca ,,Dorel".
Gafă după gafă în Gara de Nord
"Bă, băieţi, haideţi să vă arăt ceva mişto în Gara de Nord. Vedeţi aerul ăla condiţionat, da? Acolo e montat, da? Deci fiţi atenţi. Partea asta bagă răcoare, da?
Şi fiţi atenţi unde e montată partea aia care bagă căldură. Exact aici! Bă, cine a montat aerele astea condiţionate în Gara de Nord, băi fraţilor? Bă, şi nu e doar unul singur, frate! Mai e unul, uite aici, mă frate! Încă unul".
Alexandra Marin, reporter Observator: "Aparatele de aer condiţionat au fost achiziţionate weekendul trecut şi au existat în zona caselor de bilete doar patru zile. Asta pentru că după ce le-a fost semnalată problema, angajaţii Gării de Nord au început deja să le demonteze pentru ca firma care le-a instalat greşit să vină, să le remonteze de data aceasta corect, dar fără costuri suplimentare".
Şi aşa, la casele de bilete tot e cald. În ghişee şi la birouri există aere condiţionate, dar unităţile sunt montate tot spre călători. .
Reporter-pasager: "De alte gânduri pe care le am nu le-am văzut! E tocmai invers. Foarte urât! Şi ăla! - Toate sunt montate aşa.
- Toate? Eu acum am văzut...vin rar prin gară".
"E fără cap, sincer să fiu...montate în interior...ele degajă căldură".
"Le-au pus şi ei aşa de vrăjeală, să îşi facă meseria".
Într-un răspuns pentru Observator, sucursala Căi Ferate Bucureşti susţine că regretă situaţia şi îşi cere scuze călătorilor.